از امروز سه شنبه 4 تیر ماه ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی فنی و حرفه ای علمی کاربردی آغاز و تا 10 تیر ماه نیز ادامه دارد.

دکتر علی صدر معاون سنجش و آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پذیرفته شدگان از امروز 10 تیر ماه فرصت دارند با در دست داشتن مدارک شامل اصل و تصویر شناسنامه، اصل و تصویر کارت ملی، اصل دیپلم کامل متوسطه برای داوطلبان نظام قدیم، اصل مدرک دیپلم داوطلبان نظام جدید ، گواهی پایان دوره سه ساله نظام جدید با مهر و امضا رئیس اداره آموزش و پرورش 6 قطعه عکس 3 در 4 ، اصل تائیدیه معدل جهت فارغ التحصیلانی که تا کنون برای آن ها گواهینامه صادر نشده است، گواهی اشتغال به کار با مهر بالاتری مقام مسئول، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی با توجه به کد رشته محل قبولی خود به مراکز آموزشی ذیربط مراجعه کنند.

وی گفت: بر اساس ضوابط مربوط به گزینش رشته های بیمه متمرکز برای رشته هایی که نیاز به مصاحبه و یا آزمون عملی دارند پذیرفته شدگان لازم است مراجعه و تا 10 تیر به مراکز مشخص شده اعلام حضور نمایند.

وی افزود: عدم حضور افراد به معنی انصراف از پذیرش است و ضمناً پس از انجام مصاحبه و آزمون عملی رشته های نیمه متمرکز گزینش نهایی انجام و فهرست اسامی قبول شدگان توسط سازمان سنجش اعلام می شود./ع2
برچسب ها: دانشگاه ، کاردانی ، داوطلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار