مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: از امروز خرید تضمینی گندم در این استان آغاز شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران محسن ضیایی با اعلام این خبر اظهار کرد: نرخ تضمینی گندم معمولی با افت میانگین هر کیلو 720 تومان و گندم دروم برای آردهای صنعتی 750 تومان مصوب شده است.

وی، محل تحویل گندم را در سیلوی دولتی شهید استکی استان اعلام کرد و گفت: کشاورزان برای تحویل گندم خود می‌توانند همه روزه از ساعت 8 صبح تا 16 عصر به این مرکز مراجعه نمایند و در صورت استقبال امکان تمدید ساعات کار روزانه نیز وجود دارد.

ضیایی با بیان اینکه تاکنون 22 استان در کشور اقدام به خرید تضمینی گندم کرده‌اند خاطرنشان کرد: بیش از 2 میلیون تن گندم در سطح کشور خریداری شده این در حالی است کمتر از48 ساعت همه گندم خریداری شده به هر میزان که باشد، به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: به هر میزان که کشاورزان استان گندم تولید کنند قادر به خرید تضمینی و پرداخت وجوه آن هستیم و کشاورزان در این خصوص هیچ‌گونه دغدغه خاطری نداشته باشند.

ضیایی در ادامه بر ضرورت ارتقای کیفیت نان در استان تاکید کرد و افزود: کیفیت نان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در راستای جلب رضایت مردم است و ما همه تلاش خود را در این استان به کار گرفته‌ایم.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در راستای ارتقای کیفیت نان در این استان صورت گرفته است آموزش نانوایان و ارتقای دانش و تجربه نانوایی نانوایان و فعلان این عرصه است.

ضیایی با اشاره به ماده 110 برنامه پنجم مبنی بر لغو انحصاری شدن نانوایی‌ها، تصریح کرد: بر همین اساس با ایجاد بازار رقابتی بین نانوایان استان، واحدهای خبازی غیراقتصادی که توان پخت نان باکیفیت را ندارند به تدریج از چرخه بازار حذف شده و به این ترتیب می‎توان گام مهمی در راستای تولید نان باکیفیت برداشت.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری از تولید نان غنی‎ شده در استان از ابتدای امسال خبر داد و گفت: از ابتدای امسال همه نانوایی‌های استان از آرد غنی‎ شده با آهن و اسید فولیک استفاده می‎کنند و استفاده از جوش شیرین ممنوع شده است.

ضیایی خاطرنشان کرد: در حالی که همه تلاش و توان خود را در راستای تولید نان باکیفیت به کار گرفته‌ایم اما تا رسیدن به جایگاه ایده آل فاصله بسیاری وجود دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.