کارگاه ویژه "بازیگر و متن"با حضور لوون هفتوان در مدرسه بین المللی سینما تئاتر دراما برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مدرسه بین المللی سینما و تئاتر دراما، کارگاه آموزشی "کارگاه ویژه بازیگر و متن" به سرپرستی "لوون هفتوان" با تاکید بر آموزه هایی از شیوه های اجرایی مدرن و نگاهی نو به هدایت بازیگر، تحلیل نقش، تحلیل متن و... در ترمی یک ماهه از اوایل مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.
 این کارگاه ویژه در 12 جلسه سه ساعته  فقط تعداد محدودی را می پذیرد و آزمونی را در تاریخ های 11، 12 و 13 تیرماه سال جاری برگزار خواهد کرد.
شایان ذکر است، لوون هفتوان  در سال 1370 از آکادمی هنرهای نمایشی روسیه فارق التحصیل شد و در سال 1374 کمپانی "لماز" را در کانادا تاسیس کرد و با هدف تعالی هنر، گروه تئاتری "ریرا" را نیز در تورنتو به راه انداخت. تاکنون نمایشنامه های زیادی به کارگردانی وی به صحنه رفته و جوایز مختلفی را از فستیوال های جهانی کسب کرده است. 
لازم به یادآوری است که لوون هفتوان در حوزه سینمای معناگرا در آثاری همچون "در کوچه های عشق"، "سر و صدای تاریک"، "پرویز" و "لرزاننده چربی" حضور پررنگی داشته و کارگردانی نمایش هایی چون "آهای کی اونجاست؟" (ویلیام سارویان)، "عاشق" (هارولد پینتر)، "دارم خواب می بینم. نمی بینم؟" ( لوئیجی پیراندلو)، "مرغ دریایی" ( آنتوان چخوف)، "شاید رویا" ( لوئیجی پیراندلو) و "یکشنبه" ( هارچ تارونیان) را در کارنامه خود دارد و در حال حاضر نیز سرگرم آماده کردن دو پروژه تئاتری به زبان های ارمنی و انگلیسی در کاناداست.
آزمون کارگاه به صورت رایگان برگزار می شود و مهلت ثبت نام فقط تا 9 تیرماه خواهد بود. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این کارگاه می توانند با شماره های 66714445 و 66705637 تماس بگیرند و یا به نشانی خیابان جمهوری، خیابان سی تیر، نرسیده به بنیاد سینمایی فارابی، پلاک 67، مدرسه بین المللی سینما و تئاتر دراما مراجعه کنند. علاقه مندان همچنین می توانند از طریق نشانی اینترنتی www.dramacollege.ir در لینک مدرسه ثبت نام کنند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار