مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از ارسال بیش از 52 هزار نامه به هشتمین جشنواره نامه ای به امام رضا (ع) خبر داد.

حجت الاسلام ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا (ع) مردمی ترین جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا (ع) محسوب می شود و از اقبال عمومی گسترده ای برخوردار است.

وی افزود: ترویج فرهنگ رضوی و زندگی روزانه را به این فرهنگ آراستن، توجه جامعه به نوشتن و نگارش نامه و ایجاد لحظه های ناب عاشقی که از ارادت به علی بن موسی الرضا (ع) نشأت می گیرد از جمله اهدف اساسی این رویداد است.

حجت الاسلام ابراهیمی مهلت زمان ارسال آثار به هشتمین جشنواره را تا 20 مرداد 92 بیان کرد و گفت: پیش بینی می کنیم جشنواره نسبت به سال گذشته با استقبال بیشتری روبرو شود.

ابراهیمی به فعالیتهای انجام شده برای اطلاع رسانی در ابعاد ملی و حتی فراملی اشاره کرد و گفت: ارسال بیش از 150هزار برگ فراخوان و فرم های نگارش نامه به مراکز فرهنگی، دانشگاهها، مدارس، کانونهای مساجد و کانونهای پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور، اطلاع رسانی در رسانه های مکتوب، مجازی،نوشتاری و دیداری، همکاری و تعامل تنگاتنگ با سازمان آموزش و پرورش مازندران برای مشارکت گسترده دانش آموزان، رایزنی با مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور پیرامون حضور دانش آموزان ایرانی مقیم خارج از کشور در این رویداد، از جمله فعالیتهای انجام شده در سالجاری محسوب می شود.

هشتمین جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا (ع) در 5 مقطع سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود./ب

برچسب ها: ارسال ، نامه ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۲:۳۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
سلام میخواستم نتیجه مسابقه اعلام شده یا نه /؟