عضو هيئت‌رئيسه کميسيون صنايع و معادن مجلس گفت: اظهارات غلامحسين الهام در مورد رجعت احمدي‌نژاد درست نيست، اين افراد با بيان اين گونه اظهارات به معنويت ما هم چوب حراج مي‌زنند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران عزيز اکبريان نماينده کرج در صحن علني امروز (سه‌شنبه 4 تير ماه) در تذکر شفاهي خود خطاب به دولت گفت: بذل و بخشش‌هايي که در زمان خاتمه دولت دهم در رابطه با اهداي مدال‌هاي مختلف و با میلیون‌ها تومان هزینه در حال صورت گرفتن است دور از شأن دولتی است که داعیه عدالت‌محوری دارد.
 
وي ادامه داد: زماني که کارخانه‌ها در حال اخراج کارگران خود هستند درست نيست که با پول بيت‌المال مدال‌هاي مختلف به افراد اهدا شود.
 
اکبريان همچنين در مورد اظهارات غلامحسين الهام سخنگوي دولت در مراسم گرامي‌داشت گفتمان سوم تير اظهار داشت: اظهارات غلامحسين الهام در مورد رجعت احمدي‌نژاد درست نيست اين افراد با بيان اينگونه اظهارات به معنويت ما هم چوب حراج مي‌زنند و بخشی از نظر انجمن حجتیه است.

وي در بخش ديگري از اظهاراتش خطاب به علي نيکزاد وزير راه و شهرسازي گفت: آقاي نيکزاد چه عجله‌اي داريد که همين طور پشت سرهم مسکن مهر افتتاح مي‌کنيد؟ هنوز در شهر هشتگرد به دليل نبود امکانات حدود 50 تا 60 درصد از خانه‌هاي مسکن مهر خالي از سکنه است و مردم توانايي سکونت در آن را ندارند. از شما درخواست دارم به افتتاح‌هاي سريع مسکن مهر پايان دهيد.
 
نماينده البرز در پايان خطاب به وزير دادگستري و قوه قضاييه اظهار داشت: چرا مشکل 4 زندان در کرج را رفع نمي‌کنيد؟ متاسفانه اين مسائل را با کميسيون قضايي نيز مطرح کرديم اما هنوز به صحن علني نرسيده که جاي بسي تاسف است و اميدوارم که مسئولين مربوطه نسبت به رفع مسائل ذکر شده همت گمارند.
انتهاي پيام/ 
برچسب ها: احمدی نژاد ، الهام ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار