اداره آموزش شهروندی شهرداری منطقه در راستای ارتقاء و بهبود طرح حمایت از مدارس در سال 13921 صبح امروز اقدام به برگزاری نشستی با مسئولین اداره آموزش و پرورش کرد.

حمید رضا میر ابوطالبی مدیر اداره آموزش شهروندی منطقه 4 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: جلسه ای با حضور مسئولین آموزش و پرورش منطقه در رابطه با عملکرد عمرانی اداره آموزش شهروندی و طی سالهای 90 و 91 فعالیت عمرانی سال جاری و نحوه اختصاص بودجه طرح حمایت از مدارس برگزار شد.
مدیر اداره آموزش شهروندی منطقه 4 ادامه داد: طی سالهای 90 و 91 طبق تفاهم صورت گرفته با اداره آموزش و پرورش منطقه (علیرغم اختصاص اعتبار 30 درصدی عمران در طرح حمایت از مدارس) ، به دلیل فرسودگی مدارس، تغییر مقاطع تحصیلی، لزوم ایجاد کلاس های جدید به خصوص در مدارس ابتدایی بخش قابل توجهی از بودجه حمایت از مدارس در بخش عمران هزینه شد.
میر ابو طالبی تصریح کرد:بودجه 2 و نیم میلیارد ریالی  در بخش عمران سال 90به 3 میلیارد و 250 میلیون ریال افزایش و در سال 91 با افزایش دو برابری تعداد 53 مدرسه با بودجه 7 میلیارد و 250 میلیون ریال در طرح عمرانی افزایش یافت.
وی خاطر نشان کرد: اداره آموزش شهروندی منطقه توانسته است در سالهای 90 و 91 بیش از 95 درصد انتظارات این اداره را در زمینه فعالیت های عمرانی برآورده سازد. /ل
برچسب ها: عمرانی ، حمایت ، عملکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار