نماينده مردم اصفهان در مجلس گفت: تیم اقتصادي دولت يازدهم باید یک‌دست بوده و بر اساس الگوی پیشرفت و عدالت و الگوی ایرانی و اسلامی گام بردارد ، چرا که اگر در این راستا عمل کند مي‌تواند احکام برنامه را محقق کند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران حسن کامران دستجردي نماينده مردم اصفهان در نطق ميان‌دستور خود در جلسه علني امروز (سه‌شنبه 4 تيرماه) ضمن قدرداني از مقام معظم رهبري به خاطر نامگذاري سال 92 مبني بر "حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" گفت: ملت ايران به خصوص مردم اصفهان در انتخابات 24 خرداد با بصيرت پاي صندوق‌هاي راي آمدند و گل کاشتند.  
 
وي افزود: اين باورهاي ديني مردم است که سه قوه را نگه‌داشته است و حتي حضور مردم، دولت کانادا را وادار کرد که عذرخواهي کنند، اين در حاليست که اين عذرخواهي فايده ندارد و آنها بايد جبران مافات کنند.  
   
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تصريح کرد: همه زمينه‌ها فراهم شده است تا حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني رئيس‌جمهور منتخب از اين شرايط استفاده کرده تا از تحريم‌ها کاسته شود.  
 
وي ادامه داد: هيچ هنرمندي نمي‌تواند زيبايي حضور مردم را به تصوير بکشد، بنابراين هرگاه مردم اينگونه‌اند، دشمن نيز دارند.  
 
کامران دستجردي با اشاره به دخالت‌هاي کشور عربستان در امور داخلي ساير کشورها اظهار داشت: عربستاني که لائيک شده، افرادي را پرورش مي‌دهد که امام جمعه‌ها را در مصر، بحرين و پاکستان ترور مي‌کنند که مايه آن نيز صهيونيسم است، اين در حاليست که در مقابل اين جنايات علماي عربستان هيچ گونه فتوايي صادر نمي‌کنند.  
 
وي افزود: آمريکايي‌ها و صهيونيست‌ها اگر گربه‌اي بيمار شود، داد و فرياد مي‌کنند. اين در حاليست که آنها در مقابل زنان و کودکاني که به شهادت مي‌رسند، سکوت مي کنند، اينان دروغگويان عالمند و در خباثت درجه اول را دارند.  
 
عضو کميسيون امنيت ملي، تصريح کرد: چرا مسلمانان امروزه اجازه مي‌دهند تا طايفه‌گري و تفرقه ميان آنان ايجاد شود؟ اين برخوردهايي که امروز در جهان اسلام راه افتاده، زير سر صهيونيست‌هاست، اما مسلمانان بايد وحدت خود را حفظ کنند و به اين فرموده امام (ره) که "هرکس يک سطل آب بريزد، صهيونيست‌ها را آب مي‌برد" تکيه کنند.  
 
وي افزود: ما بايد حول محور ولايت در داخل و با تدبيري که مقام معظم رهبري در خارج داشته و آنچه که مردم انتظار دارند، با آرامش کارها را به جلو پيش بريم.  
 
نماينده مردم اصفهان در بخش دوم سخنانش تصريح کرد: رئيس جمهور منتخب مردم در کابينه خود جواناني را معرفي کند، کساني که مردم را باور داشته و انقلابي باشند، در واقع ساده‌زيست باشند.  
 
کامران‌دستجردي تاکيد کرد: از اول انقلاب تاکنون، هرگونه که پيش رفتيم رو به اشرافي‌گري بوده و هزينه‌هاي خود را زياد کرده‌ايم، بنده يک پيشنهاد فوري به حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر روحاني دارم که وي بايد با اين شرايط تلاش کند از هزينه‌ها بکاهد.
 
وي همچنين گفت: تیم اقتصادي دولت يازدهم باید یک‌دست بوده و بر اساس الگوی پیشرفت و عدالت و الگوی ایرانی و اسلامی گام بردارد ، چرا که اگر در این راستا عمل کند مي‌تواند احکام برنامه را محقق کند.  
 
کامران دستجردي تاکيد کرد: با توجه به اينکه تاچند ماه آينده ما رمضان را پيش رو داريم، دولت بايد به لزوم ذخیره کالاهای اساسی برای ماه رمضان اقدام نمايد. همچنين در زمينه دارو که گران و کمیاب شده است، اقدامات ويژه‌اي اتخاذ کند و به ساماندهي توليد گندم توجه ويژه‌اي داشته باشد.  
 انتهاي پيام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار