مدیر عامل باشگاه راه ساری و عضو هیئت رئیسه فوتسال گفت: در جلسه هیئت رئیسه برای منافع کل فوتسال کشور تصمیم می گیریم و جانب داری از منافع چند تیم هدفمان نیست.

سعید نجاریان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در جلسه هیئت رئیسه فوتسال تصمیمات به صورت کارشناسانه گرفته می شود ما به عنوان نماینده فوتسال کشور وظیفه خود می دانیم تا تصمیماتی اتخاذ شود که پیشرفت فوتسال را در پی داشته باشد.

مدیر عامل باشگاه راه ساری و عضو هیئت رئیسه فوتسال کشورمان افزود: در سال های گذشته رقابت های لیگ برتر پس از اتمام ماه مبارک رمضان آغاز می شد و شب عید فطر تیم ها به مصاف یکدیگر می رفتند که این رقابت ها اوایل شهریور ماه پیگیری می شد، امسال به دلیل حضور گیتی پسند در رقابت های جام باشگاه های آسیا تاریخ آغاز رقابت های لیگ برتر به تعویق افتاد.
 
نجاریان بیان داشت: گیتی پسند نماینده ایران در جام باشگاه های آسیاست پس باید کمی هم شرایط این باشگاه را در نظر بگیریم تا این تیم بار دیگر با کسب عنوان قهرمانی برای ایران افتخار آفرینی کند.
 
مدیر عامل باشگاه راه ساری اظهار داشت: البته اتخاذ این تصمیم تنها به باشگاه گیتی پسند مربوط نبود، اتفاقات بزرگی که در جامعه افتاد باعث تاخیر در تصمیم گیری تمامی باشگاه ها شد در حال حاضر هیچ یک از باشگاه ها و تیم ها وضعیت جذب بازیکن، مسائل مالی، تغییر در سیستم جذب مربی خود را محقق نکرده اند و در صورتیکه تاریخ برگزاری رقابت های لیگ عقب نمی افتاد به طور حتم شاهد انجام رقابت های بی کیفیتی در لیگ بودیم.

***کسانی که اعتراض کردند، کم تجربه اند

نجاریان همچنین خاطر نشان کرد: کسانی که با به تعویق افتادن لیگ برتر مخالفت می کنند، کم تجربه اند سالهاست عمر خود را صرف فوتسال کرده ام و می دانم چند روز مانده به شروع رقابت ها تمام تیم ها درخواست به تعویق افتادن لیگ را دادند در جریان برگزاری جلسه هیئت رئیسه تاریخ را تنظیم کردیم که موافقت تمام تیم ها را در پی داشته باشد.

وی تصریح کرد: پس از اتمام جلسه و اعلام تاریخ برگزاری مسابقات تمام باشگاه ها تماس گرفتند و برای اتخاذ این تصمیم از ما تشکر کردند.

***یک تیم در لیگ برتر همیشه معترض است

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال افزود: یک تیم در لیگ برتر همیشه با تمام تصمیمات ما مخالف است اطمینان دارم اگر تغییری در تاریخ برگزاری لیگ هم ایجاد نمی شد، مسئله دیگری برای اعتراض این اشخاص بوجود می آمد.

وی گفت: طاهری، منصوری، من به عنوان مدیر عامل 4 باشگاه در هیئت رئیسه حضور داشتیم، 6 باشگاه نیز رضایت خود را از به تعویق افتادن لیگ برتر اعلام کردند وقتی همه با تصمیم موافقت می کنند نمی توان اقلیت را در نظر گرفت ما برای منافع کل فوتبال تصمیم می گیریم نه یک تیم!

***حذف شهرداری تبریز از لیگ برتر قطعی نیست

نجاریان در خصوص وضعیت تیم فوتسال شهرداری تبریز اضافه کرد: در جلسه گذشته نمی توانستیم در مورد تیم فوتسال شهرداری تبریز تصمیمی بگیریم زیرا مسئولان این باشگاه منتظر تصمیم نفرات جدید شورای شهر هستند البته تغییر اعضای شورای شهر استان ها نیز دلیلی بر به تعویق افتادن عملکرد باشگاه ها بوده است زیرا بسیاری از تیم ها از سوی شهرداری و شورای شهر حمایت می شوند در جلسه بعدی که در فدراسیون برگزار می شود در مورد وضعیت نهایی شهرداری تبریز نیز تصمیم می گیریم./مح
برچسب ها: تصمیمات ، کارشناسانه ، بود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار