هميشه سرسره، تاب، چرخ و فلک و محوطه سرسبز پارک، بچه ها را سرذوق مي آورد و حس بازيگوشي آن ها را برمي انگيزد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، شايد بازي هاي کودکي زيباترين خاطرات ما از دوران کودکي باشد. بازيهاي که نقش عمده اي در شکل گيري شخصيت و پذيرش مسئوليت ما در بزرگسالي دارد اما گويي همه هيجان هاي دوران کودکي و بازيهاي وصف ناپذيرش در زندگي مدرن و صنعتي امروز رنگ باخته است و کودکان در سياست هاي امروز شهري به فراموشي کامل سپرده شوند همين چند ماه پيش بود شهرداري وعده ساخت پارک آسيا را به کودکان شهران شمالي داد ولي فروردين ماه به جاي درخت برجي 30 طبقه در آن جا سبز شد. مجوز ساخت برجي 30 طبقه با 550 واحد مسکوني عيدي امسال شهرداري منطقه 5 به کودکان شهران شمالي در اول فروردين ماه بود.

در همين راستا هزار و 700 خانوار غرب تهران با تشکيل زنجيره انساني در محل ساخت پارک آسيا و با همراه داشتن پلاکاردهايي تحت عنوان چه کسي ضامن مرگ طبيعت است ، پارک آسيا را به ما برگردانيد خواهان توقف برج سازي شدند.

آن ها بار ديگر در 9 ارديبهشت ماه با پلاکاردهايي تحت عنوان شهردار منطقه 5 با شوراي شهر همسو شو، پارک آسيا را به ما پس بده با محکوم کردن تخريب پارک آسيا از شوراي شهر درخواست ياري کردند.

يکي از اهالي منطقه گفت: تخريب پارک صدمات فراواني به اين منطقه مي زند آن ها مدعي هستند با اين اقدام مسير رودخانه اي که از اين منطقه مي گذرد منحرف و باعث ايجاد مشکلاتي خواهد شد قنات پرآبي که باغ هاي شهران را آبياري مي کند از بين مي رود.

تخريب محيط زيست مشکل ديروز و امروز نيست تبعات ناشي از آن را بايد در آينده جستجو کرد. در کودکاني که کودکيشان لابه لاي ورق ها و انبوهي از وعده هاي مسئولين گم شده علاوه بر کودکان زندگي بسياري از مردم منطقه شهران با باغداري مي گذرد. مسدود کردن قنات لطمه جدي به زندگي آن ها وارد خواهد کرد اميد آن مي رود شهردار منطقه 5 و مسئولين شوراي شهر به اين مسئله هر چه سريعتر رسيدگي کنند./ز
برچسب ها: ریه ، سرسره ، کودکان ، قربانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار