معاون فني عمراني شهرداري کرج از اجرايي شدن عمليات بتن ريزي پروژه پل سوم خرداد با اعتباري بالغ بر 99 ميليارد و 600 ميليون ريال خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، علي اصغر کمالي زاده با اعلام اين خبر افزود: علاوه بر عمليات بتن ريزي، عمليات اجرايي فنداسيون و مجتمع ها نيز اجرايي شد.
وي با بيان اينکه پل سوم خرداد در حال حاضر 9.3 درصد پيشرفت فيزيکي داشته است اظهار داشت: اتمام عمليات احداث اين پل زمينه ساز اتصال بلوار ارم به بلوار گلزار و به تبع آن موجب تسهيل ترافيک در مسير پل و راههاي دسترسي مي شود.
کمالي زاده با بيان اينکه با بهره برداري از پروژه بزرگ پل روگذر سوم خرداد واقع در تقاطع راه آهن مهرشهر کرج بسياري از مشکلات ترافيکي اين منطقه برطرف مي شود گفت: از ديگر خروجي هاي مهم تکميل اين پروژه باز شدن گره ترافيکي مناطق جنوبي کرج به ويژه مهرشهر است.
معاون فني عمراني شهرداري کرج صرفه جويي حامل هاي انرژي را مهم ارزيابي و عنوان کرد: با احداث و بهره برداري از اين پل، موضوع صرفه جويي حامل هاي انرژي به نحو مطلوبي محقق مي شود.
وي در پايان با بيان اينکه محل اجرايي پل سوم خرداد بين مناطق 4 و 5 است، خاطرنشان کرد: اجراي عمليات اين پل در حال حاضر با سرعت در حال انجام است و با تمهيدات انجام شده اين پل در آينده اي نزديک به بهره برداري مي رسد./ز
برچسب ها: پل ، کرج ، سوم خرداد ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.