مربی تیم ملی نونهالان تنیس روی میز در خصوص به عضویت درآمدن امین احمدیان در تیم منتخب فدراسیون جهانی گفت: این موفقیت را مدیون سرمایه گذاری های فدراسیون روی سنین پایه هستیم.

صمد تبریزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: رقابت های طرح امیدهای فدراسیون جهانی تنیس روی میز به میزبانی کمپ اشلایگر برگزار شد و ما ابتدا پس از 4 روز تمرین در کنار بهترین مربیان جهان و بهترین امکانات وارد مسابقات گزینشی شدیم.

وی ادامه داد: امین احمدیان در مسابقات گزینشی در گروه خود بعد از حریفی از فرانسه دوم شد.

تدبیری خاطرنشان کرد: بعد از پایان رقابت های گزینشی که فقط برای تعیین سرگروه بود یک روز تمرین کردیم و پس از آن مسابقات اصلی آغاز شد که احمدیان در 16 تابرابر سنگاپور در مسابقه ای بسیار بد بازی را واگذار کر و حذف شد.

مربی تیم نونهالان تنیس روی میز گفت: با وجود حذف از رقابت های امیدهای فدراسیون جهانی تنیس روی میز به دلیل بازی های خوبی که احمدیان از خود به نمایش گذاشت وی را به عنوان یکی از 8 نفر تیم منتخب انتخاب کرد.

تدبیری به زحمات سه ساله تنیس رئیس کنونی فدراسیون تنیس روی میز برای تربیت پینگ پنگ بازان در سنین پایه اشاره کرد و موفقیت احمدیان را مدیون زحمات وی برشمرد.

وی در این باره گفت: محمد زارع پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز مدت سه سالی است که روی پینگ پنگ بازان در سنین پایه سرمایه گذاری کرده و هر موفقیتی در رده نونهالان به دست آوردیم زحمات وی است.

وی در پاسخ به این سوال که زحمات احمدیان چه می شود اذعان داشت: بدون شک یک دست صدا ندارد احمدیان هم بسیار زحمت کشیده است به علاوه مربیان و خانواده وی که برایش کم نگذاشته اند.

مربی تیم ملی نونهالان در خصوص جا ماندن مینا پورموسوی دیگر نماینده نونهالان ایران از طرح توسعه امیدهای فدراسیون جهانی بیان کرد: ویزای تیم برای این سفر بسیار دیر و در دقیقه 90 آماده شد و به گونه ای که نا ساعت 3 و 45 دقیقه پرواز داشتیم و ویزای من را ساعت یک و 47 دقیقه صادر کردند مجبور شدیم خود را با سرعت به فرودگاه برسانیم تا نماینده ایران به کمپ اشلایگر برسد متاسفانه مدارک پورموسوی کامل نبود و به همین دلیل برایش ویزا صادر نکردند و نتوانست همراه ما راهی شود./مح

برچسب ها: تدبیری ، احمدیان ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار