جشنواره بام ایران رکورد شکنی کرد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: چهل و نهمین جشنواره انجمن سینمای جوان، با عنوان بام ایران، رکورد دریافت آثار جشنواره های منطقه ای را شکست.
حسین گنجی افزود: دو هزار و 185 اثر از سوی هنرمندان 15 استان کشور به این جشنواره ارسال شد که نسبت به دوره گذشته، در یاسوج، 158 اثر بیشتر بوده است.
وی گفت: با پایان یافتن زمان ارسال آثار به دبیرخانه چهل و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان این تعداد اثر ارسالی رکورد آثار رسیده را شکست.
گنجی افزود: از این تعداد، 60 درصد آثار ارسالی مربوط به بخش عکس و 40 درصد دیگر مربوط به فیلم و فیلمنامه است.
گنجی تصریح کرد: چهل و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان با نام بام ایران در استان چهارمحال و بختیاری، از سوی انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در شهرکرد برگزار می شود.
وی گفت: این جشنواره در سه زیر مجموعه فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس برگزار می شود که در بخش فیلم علاوه بردیپلم افتخار و تندیس جشنواره، مبلغ 15 میلیون ریال جایزه نقدی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.
وی گفت: در بخش فیلمنامه نیز علاوه بر تندیس و دیپلم افتخار در دو بخش آزاد و اقتباس از متون کهن و معاصر، در مجموع 19 میلیون ریال جایزه نقدی و در بخش مسابقه عکس، مبلغ 10 میلیون ریال به برندگان اهدا می شود./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.