معاون استاندار تهران گفت: از شورع به کار شوراهاي اسلامي شهر و روستا در 25 تير ماه به منظور کسب تجربه و انتقال آن به مديران اجرايي دولت جدید استقبال می‌کنیم.

محمدرضا محمودي در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، با انتقاد از همزمان برگزار شدن انتخابات چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا و يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: هنگامي که انتخابات قوه مجريه برگزار مي‌شود، مطمئنا مديران اجرايي و عالي استان‌ها تغيير خواهند کرد که به موجب آن مديران جدید شناخت کامل و جامعي از ظرفيت‌هاي آن استان نخواهند داشت.

وي افزود: از طرفي ديگر با برگزاري انتخابات چهارمين دوره شهر و روستا همزمان با انتخابات رياست جمهوري، افرادي وارد شوراها خواهند شد که تجربه کافي را در شناسايي مشکلات و نقاط ضعف و قوت آن شهر و روستا نخواهند داشت بنابراين هيچ توجيهي براي برگزاري مشترک اين دو انتخابات وجود نداشت و مجلس شوراي اسلامي به تبعات برگزاری این اتخابات به صورت همزمان توجهي نداشت.

معاون عمراني استاندار تهران‌ تاکيد کرد: با طرح اين انتقاد، پيشنهادي مبني بر آغاز به کار شوراهاي اسلامي شهر و روستا در 25 تير ماه ارائه داديم.

محمودي با بيان اينکه از اجراي اين کار استقبال خواهيم کرد، ادامه داد: وقتي شوراها يک ماه پيش از بر سر کار آمدن مديران اجرايي وارد فاز اجرا بشوند، مطمئنا مي‌توانند با توجه به شناختي که از ظرفيت‌هاي شهر کسب کرده‌اند، مديران را در گرفتن تصميمات ياري کنند.

وي درباره افتتاح پروژه‌هاي مسکن مهر در استان تهران گفت: امروز 5 هزار واحد مسکن مهر در دماوند توسط وزير راه و شهرسازي افتتاح خواهد شد.

معاون استاندار تهران با بيان اينکه دو بيمارستان در شهرستان‌هاي پاکدشت و رباط کريم تا آخر دولت به بهره‌برداري خواهد رسيد، اضافه کرد: تا آخر سال افتتاح پروژه‌هاي مسکن مهر را به 300 هزار واحد ارتقاء خواهيم بخشيد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار