دولت فرانسه اعلام کرده است که در پي افزايش اقدامات تبهکارانه عليه گردشگران خارجي که به فرانسه سفر مي کنند تدابير امنيتي در آن کشور را تشديد خواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه، دولت فرانسه همچنين افزوده است که دفترچه هاي راهنمايي را در اختيار جهانگردان قرار مي دهد که در آنها توصيه هايي امنيتي براي حفاظت از جان اين جهانگردان ارايه شده است. دولت فرانسه ضمن هشدار به جهانگرداني که به آن کشور سفر مي کنند اظهار داشته که اين افراد مي بايستي هشياري خود را حفظ نمايند چرا که افراد "شياد" و "حقه باز" در پاريس در کمين آنان هستند. مقامات پاريس اظهار داشته اند که تدابير امنيتي در مناطقي چون حوالي برج "ايفل"، کليساي "نتردام" و همچنين موزه "لوور" تشديد شده اند. 

مقامات شهر پاريس در ادامه افزوده اند که گروههاي تبهکار در جديدترين شيوه سوء استفاده از جهانگردان به سراغ آنان مي روند و با طرح اين پرسش که "آيا شما به زبان انگليسي تکلم مي کنيد؟" از آنان براي طومارهايي جعلي که پيرامون کمک به سازمان هاي خيريه و معلولين تهيه شده اند امضا جمع مي کنند. مقامات دولت يفرانسه اظهار داشته اند که دفترچه هاي راهنما به زبان هاي انگليسي، روسي، چيني، ژاپني، کره و اسپانيايي تهيه شده و در اختيار جهانگردان قرار داده مي شود. 

اين تدابير در حالي بکار گرفته شده اند که فرانسه سالانه 29 بازديد کننده خارجي را پذيرا مي باشد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار