کتالم و سادات‌شهر، دو شهر ساحلی زیبای مازندران هستند.

شهردار کتالم و سادات‌شهر رامسر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت کتالم و سادات‌شهر با داشتن بیش از پنج کیلومتر ساحل دریا، کوهپایه‌های سرسبز، چشمه‌های آبگرم، وجود مقبره‌های متبرک متعدد و همچنین باغات مرکبات، چای و شالیزارهای برنج هرساله در ایام پیک گردشگران بسیاری را به این منطقه می‌کشاند.

سلیمی با اشاره به اجرای طرح سالم‌سازی دریا در منطقه میانهاله کتالم و سادات‌شهر رامسر گفت: در اجرای طرح سالم‌سازی دریا در این منطقه بیش از 250 میلیون ریال از اعتبارات شهرداری هزینه شده است.

وی افزود: فضاسازی، گل‌کاری، جدول‌گذاری، رنگ‌آمیزی، نصب تابلو، بنر، پلاکاردهای تبلیغاتی، راهنمایی و هشدار دهنده در راستای اجرای بهینه طرح سالم‌سازی دریا بوده است.

وی طرح دریای میانهاله کتالم و سادات شهر را بسیار منحصربه‌فرد خواند و گفت: این طرح به دلیل دارا بودن ساحل ماسه‌ای در منطقه و قرار داشتن در نزدیکی جاده اصلی رامسر به تنکابن و همچنین دارا بودن پارکینگ مناسب، مورد توجه گردشگران و مسافران قرار گرفته است.

باقر سلیمی از دیگر ویژگی‌های طرح دریای میانهاله را استراحتگاه خانوادگی دانست و افزود: رستوران، شهر بازی، استقرار نیروهای امدادی، نجات غریق و نیروهای امنیتی از دیگر امکانات این طرح است./ع

برچسب ها: شهر ، ساحلی ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.