معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه 10 در راستاي اوقات فراغت شهروندان از ويژه برنامه هاي فرهنگي و هنري در سطح محلات منطقه خبر داد.

اميرحسين بهاري صفت در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت: به منظور غني سازي و استفاده بهينه شهروندان از زمان اوقات فراغت، ارتقا سطح اگاهي عموم، تقويت روح شادابي و نشاط و توسعه مشارکت هاي شهروندان مراسم متعدد و متنوع فرهنگي و هنري واجتماعي با حضور گسترده مردم در سطح محلات برگزار مي شود.
وي در ادامه افزود: برنامه هاي متنوع در سطح محلات با رويکرد دين باوري، اخلاق مداري ، محله گرايي و نخبه گرايي برگزار مي شود.
وي در خصوص برنامه هاي در نظر گرفته شده گفت: برگزاري کلاس آموزشي با موضوع شهروند الکترونيک، برگزاري غرفه هاي آموزشي با موضوع شهروندي ، ايستگاه نقاشي، گريم، ايستگاه قصه گويي و آموزش شهروندي از برنامه هاي هماهنگ شده در اين زمينه است.
بهاري صفت همچنين از برگزاري کارگاهها و کلاس آموزش در زمينه هاي مختلف خبر داد و تصريح کرد: با توجه به فعاليت ادارات مختلف همايش ها، کارگاهها و کلاس هاي آموزش در مباحث گوناگون علمي، فرهنگي، هنري، اجتماعي و ورزشي با همکاري مساجد، مدارس و پايگاههاي بسيج و مراکز وابسته به شهرداري ، خانه هاي محله، خانه هاي سلامت و اسباب بازي، مراکز ورزش بوستان ها اجرا مي شود.
وي خاطرنشان کرد: مهارت سلامت هنري، مشاوره فردي، آيين همسرداري، تفسير نقاشي کودکان، کنترل خشم، اموزش گلسازي با هدف غني سازي اوقات فراغت جوانان، تور گردشگري، آموزش کامپيوتر و آموزش و تفسير قرآن از دوره هايي است که در اين راستا برگزار مي شود./ز
برچسب ها: تابستانه ، منطقه ، هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار