حسن زمانی صبح امروز با حکمی از سوی دکتر فرهاد دانشجو به سمت مدیر کل دفتر تشکیلات و روش های دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، در مراسم معارفه مدیر کل دفتر تشکیلات و روش ها که با حضور دکتر اسدی معاون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و بنی اسد مدیر کل انتصابات برگزار شد، از زحمات منوچهر بازیار مدیر کل سابق دفتر تشکیلات و روش های دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر به عمل آمد.


در این مراسم دکتر اسدی معاون پزشكي دانشگاه آزاد اسلامي كه به نمايندگي از رييس عالي دانشگاه در مراسم حضور داشتند با بیان این که تغییر، یک فرصت است، افزود: شرایط سنی و مدیریتی من اجازه نمی دهد که بخواهم خدمات ارزنده دکتر بازیار را وصف کنم، ايشان زحمات بسياري در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامي داشته اند.


معاون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه افزود: حوزه مدیریت، حوزه فرصت است، فرصتی است برای این که از خود نامی نیک به ماندگار بگذاریم.


وی همچنین گفت: قطعا از نظرات کارشناسانه دکتر بازیار در مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی استفاده می شود.
دکتر اسدی با بیان این که این تغییر برای کارکنان هم یک فرصت محسوب می شود افزود: کارکنان این حوزه می توانند با دیدگاه های فردی مانند سردار زمانی آشنا شوند و از تجربه ها و اندیشه های ایشان بهره ببرند.

وی با اشاره به این که این جابجایی تغییر زیادی در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد نمی کند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی پروژه عظیم نظام جمهوری اسلامی ایران است و کار کردن در این مجموعه تفکر خاص و فداکاری خاصی می طلبد.


در ادامه دکتر بازیار مدیر کل سابق دفتر تشکیلات و روش های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: من برای تعهدی که به دانشگاه آزاد اسلامی داشته ام در طول این مدت کار کرده ام و آمادگي اين را دارم كه در صورت نياز تجربيات خود را به مجموعه انتقال دهم.


سردار زمانی نیز ضمن تقدیر از خدمات دکتر بازیار گفت: از حسن ظن آقاي دكتر فرهاد دانشجو به دليل اعتمادي كه به من داشتند تشكر مي كنم و اميدوارم كه بتوانم براي اين مجموعه مفيد و مثمر ثمر واقع شوم.


زمانی همچنین گفت: بنا ندارم نیروی جدیدی به مجموعه اضافه کنم چرا که باور دارم تمامی کارکنان این واحد از افرادی خبره و کارشناس شکل گرفته است.


وی در پایان تاکید کرد: معنویت، اخلاق و اعتماد سرلوحه کار من است و معتقدم که هیچ کاری بدون دستور العمل و روش به نتیجه نخواهد رسید.
برچسب ها: دانشگاه ، تشکیلات ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار