کتاب «حاء، سین، نون» روز سه شنبه، 4 تیرماه، ساعت 17 در هفتاد و چهارمین نشست بلور قلم فرهنگسرای فردوس، نقد و بررسی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، «سیدعلی شجاعی» نویسنده کتاب، «قاسمعلی فراست» و «محمدرضا گودرزی» به عنوان کارشناس و منتقدان این نشست حضور دارند.
«حاء. سین. نون» تالیف سیدعلی شجاعی با موضوع زندگانی امام حسن مجتبی (ع) توسط انتشارات نیستان به چاپ رسیده است. این رمان که دومین اثر داستانی بلند شجاعی به شمار می‌رود به فرازهایی از زندگی سومین امام شیعیان از مقطع پس از شهادت حضرت علی (ع) تا شهادت ایشان می‌پردازد.
همچنین «صادق کرمیار» نویسنده و کارگردان که مسئول ویژه نامه «اطلاعات جبهه» در مناطق جنگی، مسئول صفحه ادبی «جوانه‌های اندیشه» روزنامه اطلاعات و   معاون سردبیر نشریه سینمایی «مردم و سینما» وابسته به بنیاد سینمایی فارابی بوده‌ است، به عنوان مهمان ویژه در این برنامه شرکت خواهد کرد.
علاقه مندان برای حضور در این برنامه و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 44081043 تماس حاصل نمایند./ي2

برچسب ها: کتاب ، حاء ، سین نون ، بلور قلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار