رکوردار پرش ارتفاع ایران گفت: تیم های قدرتمند برای شرکت در لیگ دو و میدانی فقط چراغ سبز نشان می دهند.

کیوان قنبرزاده رکورد دار پرش ارتفاع ایران، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم هایی مثل تراکتورسازی، پرسپولیس و سپاهان برای حضور در لیگ دو و میدانی فقط چراغ سبز نشان دادند ولی هیچ یک از آنها در لیگ امسال تیم داری نکردند.

وی در ادامه افزود: در مسابقات لیگ امسال در تیم نفت تهران هستم و باید بگویم مدعیان اصلی قهرمانی در سال جاری تیم های نفت و پیکان هستند.

قنبرزاده با تأکید بر اینکه هر سال از تعداد تیم های حاضر در لیگ کاسته می شود گفت: لیگ باید منبع درآمد خوبی برای ملی پوشان باشد اما متأسفانه حتی نیمی از قرارداد تیم های بزرگ هم به دو و میدانی نمی رسد در حالی که در ابتدا قرار بود 8 تیم در مسابقات حاضر باشند ولی تیم ها یکی پس از دیگری از تصمیم اولیه خود شانه خالی کردند.

وی تصریح کرد: تیم نفت تهران همواره از مدعیان قهرمانی بوده است ولی متأسفانه مبلغ قرارداد امسال ما با سال گذشته تفاوتی ندارد در حالی که قرار است مسابقات امسال در 5 مرحله برگزار شود در کل انتظار می رفت لیگ امسال در شرایط بهتری نسبت به سال گذشته برگزار شود اما این مهم رقم نخورد.

**کسب مدال آسیا دور از دسترس نیست

کیوان قنبرزاده گفت: رکورد ایران با 2 متر و 26 سانتی متر در اختیار من است ولی در مسابقات لیگ به دلیل برخی نواقص در پرش هایم با 2 منر و 20 سانتی متر به مقام نخست رسیدم.

وی اضافه کرد: با 2 متر و 28 سانتی متر پرش می توانم ورودی مسابقات جهانی روسیه را کسب کنم و در این راستا حدود 5 ماه است که زیر نظر مربی قرقیزستانی تمریناتم را ادامه می دهم.

رکورددار پرش ارتفاع ایران در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر رکورددار پرش ارتفاع آسیا با 2 متر و 40 سانتی متر به ملی پوش قطر تعلق دارد و من نمی توانم قول مدال این عرصه را بدهم هرچند با توجه به رکوردهایی که در اختیار دارم کسب عنوان دور از دسترس نیست./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار