ملی پوش المپیکی سابق تیر و کمان که با مشکلات ابتدای ریاست جدید فدراسیون همراه چند بازیکن دیگر از تیم ملی کنار رفت تاکید کرد: که به تیم های لیگ گفته اند با بازیکنان کنار رفته قرار داد نبندند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، هر چند با شرایط به وجود آمده در زمان مسابقات المپیک و کشمکش های زهرا دهقان و میلاد وزیری با فدراسیون بازگشت این بازیکنان به تیم ملی محال به نظر می رسد اما انتظار می رفت این بازیکنان به همراه سایر نفرات کنار رفته از تیم ملی در بازی های لیگ دیده شوند.

میلاد وزیری  در این مورد توضیح داد: تیم های لیگ گفته اند با بازیکنانی مثل من، دهقان یا ریاضی مهر قرار داد نبندند، زهرا شمس همسرم هم دیگر اجازه مربیگری در هیج مسابقه ای را پیدا نمی کند.

وی ادامه داد: فکر می کنم مسئولان فدراسیون می ترسند که بازیکنان تیم ملی در لیگ به ما ببازند البته این موضوع به صورت کتبی هم به تیم ها اعلام نشده و تنها به صورت شفاهی می گویند قرار داد نبندید، تیم ها هم از ترس پیش نیامدن مشکل سراغ ما نمی آیند.
 
وزیر ی تصریح کرد: رفتارهای فدراسیون تنها به این موارد محدود نمی شود و همانطور که حاجی انزهایی گفت نامه های ما را هم صادر نمی کنند.

 جالب اینجاست که صاحبی دبیر فدراسیون به طور علنی  در مصاحبه خود تاکید کرده برای کسانی که با فدراسیون مخالفند هیچ کاری انجام نمی دهیم و این نفرات هیچ جایی در تیر و کمان کشور ندارند./آق
برچسب ها: وزیری ، تیر و کمان ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار