همزمان با میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) نخستین جشنواره بازی های بومی جوانان عصر روز گذشته در آسایشگاه خیریه کهریزک بر گزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، جشنواره بازی های بومی و محلی جوانان دیروز با حضور نمایندگی از استانهای البرز، تهران، سمنان، لرستان، گلستان، مازندران، گیلان ، اردبیل و گرمسار وبرگزار شد که نمایندگان به اجرای برنامه های محلی و ورزشی خود پرداختند.
در حاشیه مراسم مدیر عامل موسسه خیریه آسایشگاه کهریزک اظهار داشت: در این آسایشگاه سالمندانی زندگی می کنند که دهه چهارم زندگی خود را دراین آسایشگاه سپری می کنند و باتوجه به آنکه دوران پیری دوران آسیب پذیری برای آنها نگهداری از این قشر برعهده آسایشگاه خیریه کهریزک است.
وی با تاکید بر آنکه شرایط زندگی کردن درآسایشگاه فراهم می شود اظهار داشت: آسایشگاه خیریه کهریزک ایستگاه قبل از بهشت زهرا(س) نیست به همین دلیل در مناسبت های مختلف با برگزاری برنامه هایی شاد و پر نشاط امید در زندگی را در سالمندان ایجاد می کند.
صوفی نژاد بهترین آسایشگاه ها را از بدترین خانه ها بدتر دانست ویاد آور شد: سالمندان به دلایل مختلف و مشکلات عدیده ای که در دوران سالمندی برایشان ایجاد می شود مجبور می شوند خانواده را ترک و در آسایشگاه ها ساکن شود اما وجود سالمندان مایه خیر و برکت در خانواده ها است.
مدیر عامل موسسه کهریزک در پایان با اشاره به آنکه برای برگزاری جشنواره بازیهای بومی ومحلی جوانان دیروز از 20 استان کشور دعوت  به عمل آمده است، خاطر نشان کرد؛ در این جشنواره مدد جویانی که توانایی حرکت دارند شرکت می کنند و سعی شده این افراد برای لطیف کردن و ایجاد نشاط از اتاق ها خارج و انگیزه زندگی در وجود آنها تقویت شوند./ز
برچسب ها: کهریزک ، آسایشگاه ، پیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار