به نقل از سایت امارات نیوز: دو باشگاه رئال مادرید پارسین ژرمن فرانسه برای تعویض و انتقال دو سرمربی با هم به توافق رسیدند، آنچلوتی به رئال مادرید می رود و لوران بلان برای مدیر فنی شدن تیم پارسین ژرمن به آن می پیوندد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران باشگاه سن ژرمن دیروز اعلام کرد که لوران به جای کارلو آنچلوتی ایتالیایی به عنوان مدیر فنی تیم انتخاب شده و با وی قراردادی دوساله بسته خواهد شد.

بعد از شکست مذاکرات با دو سرمربی دیگر مانند فابیوکابیلو ایتالیایی مدیرفنی سابق تیم ملی انگلیس و مدیر فنی فعلی روسیه فرصت مناسبی برای بیان پیش آمد.

بلان 47 ساله یکسال تبل کناره گیری خود را از مدیر فنی شدن تیم فرانسه بعد از خروج تیم از دور یک هشتم قهرمانی جام ملتهای اروپا در سال 2012 با شکست 2-0 مقابل تیم ملی اسپانیا اعلام کرده بود که در فصل گذشته شاهد جنجالهای بسیاری در روزنامه های بسیاری شد که از درگیری و منازعه داخل تیم خبر می داد.

ولی بلان علت این کناره گیری یکساله را مسبب های شخصی اعلام کرده بود و پس از آن برای پیوستن به تیم تصمیم گرفت، لازم به ذکر است آنچلوتی سر مربیگری رئال مادرید را به عهده گرفت./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار