مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بدهی ما 500 میلیون تومان کمتر از استقلال است اما متاسفانه هر چیزی که می‌شود سراغ ما می آیند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، محمد رویانیان در حاشیه امضای تفاهم نامه باشگاه پرسپولیس با  شرکت مالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا جا دارد نیمه شعبان را به کلیه مسلمانان جهان و ایرانی‌های عزیز تبریک بگویم، خوشبختانه ما با تدابیر باشگاه سورینت در کنار هم همفکری و هم اندیشی کردیم و در راستای یک باشگاه تجاری در فوتبال به جمع بندی‌های خوبی رسیدیم که یکی پس ازدیگری این کار تجاری ما معرفی خواهد شد.

رویانیان تاکید کرد: رفتن من همه چیز را ثابت می‌کند که چه کارهای زیربنایی را که یکی پس از دیگری انجام دادم، از درختی که کاشتم خیلی خوشحالم و الان نیز در خصوص مسائل خصوصی سازی با حمایت مجلس و دولت، پرسپولیس در حال خصوصی شدن است.

مدیر عامل قرمزها یاد آور شد: کارهای من اگر ادامه دار باشد قطعا مشتری‌های نقدی خواهد داشت ما زیر ساخت ها را برای هواداران و این باشگاه فراهم کردیم و کارهای دیگری نیز انجام دادم که مجبور هستم برخی از آنها را امروز توضیح دهم.

وی تاکید کرد: ما همچنین در بخش مالی هم با بخش مرکزی هماهنگی‌هایی را انجام دادیم و بخش فروش 10 میلیون کارت هواداری را در برنامه داریم. همچنین زیرساخت های تحویل یک میلیون کارت هوادارای را آماده کردیم اما به زودی آن را 10 میلیون خواهیم کرد، البته این اتفاق خیلی سخت است ما 22 میلیون کارت سوخت بین مردم تقسیم کردم و خیال کردیم در پرسپولیس این کار راحت است اما الان آماده فروش 10 میلیون کارت با امتیازات ویژه هستیم.

رویانیان در پاسخ به این سوال که برخی‌ها می‌گویند هواپیمای فتوشاپ نشان داده‌اید گفت: امروز سعی کردیم همه تکلیف‌ها را که به سیاست‌ها در مقابل خبرنگاران ارائه دهیم به ما گفتند هواپیما فوتوشاپ است اما این هواپیما کاملا مثل عکسی است که منتشر شده و با طرح پرسپولیس پرواز می‌کند، امیدوارم روزهای خوبی را با این هواپیما داشته باشیم، این هواپیما با لوگو ما در بهترین فرودگاه‌های جهان فرود خواهد آمد، ما قراردادمان با این شرکت به مدت دو سال است و سعی می‌کنیم در آینده تعداد هواپیماهایمان بیشتر شود، هر هواداری هم که با کارت ما وارد این هواپیما شود 5 درصد تخفیف مطابق با 100 هزار تومان خواهد گرفت.
 
وی افزود: در هواپیما سعی خواهیم کرد فروش اینترنتی، کارت هواداری و محصولات باشگاه را ارائه دهیم. هواداران ما با سوار شدن در این هواپیما یک پکیج کامل از محصولات ما را دریافت می‌کند و میهمان داران با لباس قرمز از مسافران  پذیرایی خواهند کرد.
 
وی افزود: برخی‌ها قراردادمان با شبکه پرسپولیس را زیر سوال بردند اما این عزیزان بدانند ما از طریق  یک شرکت خصوصی با عزیزانمان وارد مذاکره شدیم و کار ما به صدا و سیما هم کمک می‌کند. ما به هیچ عنوان به دنبال تخطی و دور زدن قانون نبودیم بلکه سعی کردیم با هماهنگی با نهادهای مربوطه این کار را انجام دهیم. آقایان این را بدانند من جانم را برای این نظام می‌دهم و چون سرباز این نظام هستم و تابع قانون اگر مشکل ما با شبکه تلویزیونی پرسپولیس مسئله‌ای ایجاد کند همان جا برنامه را کات خواهیم کرد و پرونده این موضوع را می‌بندیم.
 
 مدیر عامل پرسپولیس با انتقاد شدید به کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال گفت: به غیر از ما 14 باشگاه دیگر بدهی دارند چه اشکالی دارد که یکی از آنها پرسپولیس باشد؟  بدهی ما 500 میلیون تومان کمتر از استقلال است اما متاسفانه هر چیزی که می‌شود سر ما خراب می‌کنند و نمی‌دانم دلیلش چیست.
وی افزود:   استادیوم آزادی حق ماست اما هر بازی باید 35 میلیون تومان بدهیم تا ما را به ورزشگاه برای بازی‌ها راه بدهند، باز هم می‌گویم حق پخش تلویزیونی ما کجا رفته، شما مگر با نظر فیفا و afc کار نمی‌کنید، با نظر آنها حق پخش ما کجاست؟
 
وی در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاد که با راه آهنی خوب شدید گفت: ما 365 روز با راه آهنی ها رفیق هستیم اما دو 90 دقیقه با هم کری می‌خوانیم و رقیب هستیم.

مدیر عامل قرمز پوشان درباره فصل نقل و انتقالات و جدایی جباری از استقلال گفت:  اگر واقعیت داشته باشد ، من در جا جباری را خریداری می کنم. ایشان بازیکن بسیار توانمند، قدرتمند و خوش تکنیک در فوتبال ایران است. جباری بازیکن بسیار خوبی است، ما تیم خودمان را تکمیل کردیم و باید یک بازیکن دیگر جذب کنیم که این بازیکن بسیار بزرگ است.

وی افزود: من تا به امروز صحبتی با جباری نداشتم اما با نظر دایی این کار را خواهم کرد
 
رویانیان درباره کریم انصاری فرد نیز تاکید کرد: شرایطی پیش آمد که کریم برخی چیزها را خراب کرد و کمی از ما فاصله گرفت،ایشان جوان و آینده دار است اما ما هنوز دوست داریم که با ما .
 
رویانیان درباره سفرش به روسیه و گفت و گو در خصوص علیرضا حقیقی نیز گفت: من به همراه دایی به روسیه می‌روم، حقیقی الان بازیکنی بسیار حرفه‌ای و توانمند به عنوان یک سرمایه ملی نسبت به گذشته شده است، حقیقی مال پرسپولیس است و در سفرمان با کازان صحبت‌هایی در مورد ایشان انجام می‌دهیم، من حتی شب گذشته هم با حقیقی صحبت‌هایی داشتم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

رویانیان ادامه داد: همچنین در سفرمان به روسیه بازدید از باشگاه رابین کازان تفاهم در خصوص ترانسفر بازیکنان، امضای پروتکول برای بازی‌های دوستانه و همکاری‌های بیشتر خواهیم داشت.

 

برچسب ها: رویانیان ، جباری ، پیروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۰۲:۳۱ ۰۳ تير ۱۳۹۲
اقای انصاری فرد مگر ما هواداران تو هر شرایطی کم تو استادیوم حمایتت کردیم که حالا اینجوری جوابمونو میدی
دستت درد نکنه پسر
آخرین اخبار