بانک گردشگری به منظور تکميل آرشيو اطلاعاتي خود جهت تأمين نيروي انساني مورد نياز در واحد هاي مختلف، ازمتقاضيان توانمند دارای خلاقيت، پشتکار و دانش ثبت نام می نماید.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران،

الف - شرایط متقاضیان برای تصدی شغل متصدی امور بانکی
1- داشتن تابعيت و تعهد به  نظام جمهوري اسلامي ايران
2- متدين به يکي از اديان رسمي کشور  
3- عدم سوءپيشينه کيفري و عدم اعتياد به مواد مخدر
4- سلامت کامل جسم و توانايي رواني مورد نياز بنا به تشخيص مراجع مورد نظر بانک   
5- حداکثر سن 25 سال تمام (متولدین 1/5/65 به بعد) مدت خدمت سربازی به حداکثر سن داوطلب افزوده می شود.سابقه کار مرتبط تا 5 سال به حداکثر شرط سنی افزوده میگردد.     
6- دارابودن مدرک تحصيلي کارشناسي  در رشته هاي حسابداري –  اقتصاد ،  مديريت ،علوم بانکی ، ریاضی ، آمار و کامپیوتر از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید وزارت علوم وتحقیقات و فناوری
7- دارابودن حداقل معدل کل 15
8- داشتن کارت پايان خدمت وظيفه عمومي يا معافيت دائم قانوني  
9- تسلط بر مهارت های ICDL
تبصره : شرایط سن افراد متقاضی از خانواده شهدا، جانبازان ، آزادگان و مفقود الاثرها (همسر، فرزندان ، برادر، خواهر)در صورت ارائه گواهی معتبر از سوی مراجع ذیصلاح تا میزان 5 سال افزایش می یابد و دربرگزاری آزمونهای استخدامی ( کتبی و یا مصاحبه) در شرایط مساوی با سایر داوطلبان برای پذیرش در الویت خواهند بود.
علاقه مندان می توانند با پر کردن فرم شرح سوابق تحصیلی و کاری(رزومه) خود را برای بانک ارسال فرمایند
    
یادآوری:
1- روش ثبت نام فقط از طریق سایت و به صورت اینترنتی است ، لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به شعب و ادارات بانک ارسال ننمایند .
2- تکمیل نمونه دعوت به همکاری هیچ تعهدی برای بانک ایجاد نمی نماید و دعوت از متقاضی پس از بررسی های لازم و در صورت نیاز بانک ، درآتی صورت می گیرد.
3-لازم است متقاضیان محترم، فرم ثبت نام و سوابق کاری و تجربی را دریافت و پس از تکمیل به آدرس الکترونیکی jobs@tourismbank.ir و یا صندوق پستی  7778-15875 بانک گردشگری ارسال نمایند.
فرم درخواست همكاري متصدي امور بانكي
بنا براین از هر گونه تماس (حضوری – تلفنی – اینترنتی ) در بانک خودداری فرمایید.
مدت زمان انتظار متقاضیان نیز بستگی به شرایط متقاضی و اولویت های بانک دارد. بدیهی است در صورت نیاز از طریق پست الکترونیک یا تلفن مستقیم با شما تماس گرفته خواهد شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار