گردهمایی روساي امور ترمينال‌های هفت فرودگاه بين‌المللي كشور با محور نقد و بررسی ساختارها و ظرفيت‌های موجود در فرودگاه بين‌المللي مهرآباد برگزار شد.

به‌گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران  ، در این گردهمایی که با حضور حسین صادقي عضو هيئت مديره و معاون عملیات فرودگاهي شركت فرودگاه‌هاي كشور، سید محمود رضوی مدیرکل
 
تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی، نصراله منصوری شیرازی مديركل فرودگاه بين‌المللي مهرآباد در سالن اجتماعات ساختمان تسهيلات پروازي مهرآباد برگزار شد، صادقیmehrabad2.jpg با تاكيد بر استفاده از تمامي ظرفيت‌ها جهت ارتقاء هرچه بيشتر حوزه خدمات فرودگاهي، از روساي امور ترمينال‌ها به عنوان مديران پاسخگو یاد کرد.

معاون عملیات فرودگاهي ارزش‌گذاري به اين مجموعه پر تلاش را گامي در جهت رعايت استانداردهاي بين‌المللي فرودگاهي و همچنين احياي حقوق بايسته مردم در اداره خدمات فرودگاهي دانست.

وی فرودگاه‌های بين‌المللي مهرآباد و امام خميني(ره) را به عنوان دانشگاهي تجربي در زمينه اداره امور ترمينال‌هاي كشور قلمداد كرد.

همچنین مديركل فرودگاه بين‌المللي مهرآباد با بیان اینکه ترمينال‌هاي فرودگاه، آيینه تكثير خدمات به مسافرين است گفت: ما با ارائه خدمات بهينه در ترمينال‌ها مي‌توانيم سطح خدمت به مسافرين و مستقبلين را به نمايش بگذاريم و در اين راستا بايد تلاش کنیم تا بهترين باشيم.

در ادامه مدیرکل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی هم با بیان اینکه محدوديت تعداد نفرات در اداره امور ترمينال‌ها یكي از مشكلات عمده اين بخش است اظهار امیدواری کرد؛ mehrabad3.jpgبا ارائه حق ريتينگ به پرسنل در اين بخش و حوزه تجهيزات و تسهيلات فرودگاهي این موانع برطرف شود.

وی همچنين از تلاش برای ايجاد رشته كارداني و كارشناسي مديريت امور ترمينال‌ها خبر داد.
در پایان این گردهمایی نیز صادقيان سرپرست امور ترمينال‌هاي فرودگاه بين‌المللي مهرآباد به عنوان كارمند نمونه لوح تقدير دریافت کرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار