مدیر گروه علوم قرآنی مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم مطرح کرد: رئیس جمهور منتخب با توجه به شعارهای انتخاباتی، اخلاق و تدبیر را در عمل سرلوحه کار خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام و المسلمین سعید بهمنی اظهار داشت: خدا را شاکریم که بار دیگر ملت انقلابی و ظلم ستیز ایران اسلامی جلوه ای دیگر از چهره تابناک خود را ظاهر ساخت. مردم عزیز ایران اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات حماسه سیاسی دیگر آفریدند در حالی که دشمن امید داشت با اعمال حصر و تهدید و فشار و صدها عمل غیر اخلاقی دیگر پیوند مردم و نظام را دچار آسیب سازد.
وی افزود: اکنون چشمان مراقب بیش از 75 میلیون نفر به او دوخته شده است که از شعار اخلاق و تدبیر خود چگونه رمزگشایی و پاسداری می کند. او با کسب اکثریت آراء به درجه ای رفیع از منزلت در میان مردم و مسئولان کشور رسیده است.
آن حضرت از خدا می خواهد به جای سه امر نامطلوب، تمنیات، گمان های باطل و حسد که ممکن است شیطان در قلب انسان وارد کند سه امر مطلوب، ذکر عظمت خدای تعالی، تفکر در قدرت او و تدبیر بر دشمن را به او بدهد. امیداواریم خدای تعالی ما و رئیس جمهور محترم را نسبت به سه خصلت نامطلوب یاد شده مصون سازد و به جای آن سه خصلت مطلوب و محبوب یاد شده را که از جمله آن تدبیر بر علیه دشمن خداست عطا فرماید./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.