دبیرهیئت کشتی مازندران از درخشش کشتی گیران آزادکار مازندرانی در رقابتهای انتخابی تیم ملی خبر داد.

نوری زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت:در این مسابقه کشتی گیران مازندرانی در وزن های 60، 74، 84 و 120 کیلوگرم موفق به کسب مقام شدند.

وی تصریح کرد:در دو وزن 60 و 74 کیلوگرم کشتی گیران مازندرانی در فینال مقابل کشتی گیر هم استانی خود پیروز شدند.

دبیرهیئت کشتی مازندران گفت:در وزن 60 کیلوگرم مسعود اسماعیل پور در دو تایم با پیروزی مقابل عباس دباغی قهرمان شد.

نوری زاده افزود:در وزن 74 کیلوگرم نیز عزت الله اکبری کشتی گیر مازندرانی با پیروزی مقابل سید جعفر قاسمی دیگر کشتی گیر هم استانی خود قهرمان شد.

وی همچنین از برتری کمیل قاسمی در وزن 120 کیلوگرم خبر داد و گفت:قاسمی در سنگین وزن با برتری مقابل محمدرضا آذرشکیب قهرمان این وزن شد.

دبیرهیئت کشتی مازندران با اشاره به مقام دومی غلامرضا عبدالله پور در وزن 66 کیلوگرم افزود:عبدالله پور در فینال این وزن با شکست مقابل میثم نصیری دوم شد.

نوری زاده تصریح کرد:در وزن 84 کیلوگرم نیز صابر امامقلی پور دیگر کشتی گیر مازندرانی در رده سوم ایستاد .

وی درباره نتایج دیگر کشتی گیران مازندرانی گفت:سید احمد محمدی در وزن 60 کیلوگرم در رده پنجم، مرتضی گودرزی در وزن 66 کیلوگرم در رده چهارم، حامد طالبی زرین کمر در وزن 96 کیلوگرم رده ششم و خشایار دهستانی و جابر صادق زاده در وزن 120 کیلوگرم نیز به ترتیب پنجم و ششم شدند.

نوری زاده در پایان با اشاره به حضور برترین های این مسابقه در رقابتهای جهانی بوداپست مجارستان افزود:مسابقات کشتی آزاد انتخابی تیم ملی بزرگسالان که در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد طبق مقررات جدید کشتی( فیلا )برگزار شد/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.