رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از راه اندازی سامانه ثنا به منظور احراز هویت کاربران اینترنتی و اینترنتی در سال جاری خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  اورژانسit باشگاه خبرنگاران  دکتر حمید شهریاری در نشست خبری خود که امروز در ساختمان مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت:سامانه  ثنا در بدو امر اهداف قوه قضائیه را دنبال می کند که هم قضاوت و هم و کلا و شهروندان می توانند پس از احراز هویت در این سامانه مجموعه ای از خدمات را دریافت کنند.

وی هم چنین با اشاره به افتتاح شبکه عدالت در سال گذشته اظهار داشت: این شبکه حدود 900 نقطه قضایی را در سراسر استانهای کشور با 35 هزار ایستگاه کاری به هم متصل می کند که سازمان ثبت اسناد 430 نقطه، سازمان زندان ها 230 و سازمان پزشکی قانونی 130 نقطه در سراسر کشور دارد.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه با اشاره به اینکه از میان طرح  های سال 91 مهمترین آنها طرح سامانه سخا بوده است  كه هدف آن ارائه خدمات به صورت الكترونيكي در درب منازل شهروندان بوده است افزود: سجا سامانه جامع آماری است که نسخه دوم آن نیز بار گذاری شده و مدیران ارشد می توانند آمارهای استانی را مشاهده و اگر در مرکز مستقر هستند به مقایسه آمارها بپردازند.

 وی خاطر نشان ساخت: این سامانه مجموعه گزارش های عملکردی، کمی، کیفی و کنترلی و گزارش اقدامات خاص و  اعتامات کشوری را به ما می دهد./ع2
برچسب ها: سامانه ، فناوری ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار