در اختتامیه جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) از 53 جوان برتر نمونه کشوری تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ در اختتامیه جشنواره حضرت علی اکبر (ع) که هم اکنون در هتل المپیک با حضور رئیس جمهور، وزیر کار و وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین کشوری در حال برگزاری است.
محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان گفت: غیرت و مردانگی جوانان این سرزمین بسیار ستودنی است و امروز شاهد افتخارات قابل توجهی هستیم که نسل جوان امروز مانند نسل گذشته آن را به ارمغان آورده است.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به پیروزی تیم  فوتبال و راه یابی به جام جهانی برزیل ادامه داد: جوانان ما در عرصه رقابت و میادین ورزشی نیز از هیچ کوششی برای سربلندی ایران درجهان دریغ نکردند.
محمد عباسی در ادامه اظهار داشت: جلوه های ارزشمند پیروزی و کسب موفقیت جوانان در عرصه های مختلف علمی فرهنگی و ورزشی امروز موجب توجه جهانیان به پیشرفت های چشمگیر ایران شده است.
وی با اشاره به اینکه جوان ایرانی با نقش آفرینی های به موقع خود در صحنه های ملی و بین المللی گام های کوبنده ای در مسیر رشد و تعالی بر می دارد ادامه داد؛ تمامی این افتخارات یک ارزش ملی بزرگ است که برای مردم ایران به بار می آید.
عباسی خاطر نشان کرد: جشنواره حضرت علی اکبر چند سالی است که جوانان برتر را در عرصه های مختلف از سراسر کشور معرفی می کند تا الگوی برای دیگر جوانان باشد. /ل
برچسب ها: افتخارات ، پیروزی ، عرصه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار