در حالیکه با تصویت آئین نامه داوران انتظار می رفت که اختلافات بین کمیته داوران و دپارتمان برطرف شود اما اعلام اسامی داوران شرکت کننده برای فصل آینده از سوی عسگری این اختلافات را وارد فاز جدیدی کرد.

فریدون اصفهانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما فقط خواستار قانون مداری کمیته دپارتمان هستیم که متاسفانه اعضای کمیته دپارتمان سلسه مراتب برای انتخاب داوران را رعایت نکردند.
 
رئیس کمیته داوران فوتبال در ادامه اظهار داشت: کمیته دپارتمان باید به هیات های داوری در هر استان احترام می گذاشت و به آنها اعلام می کرد که بر اساس بضاعتشان چند داور و کمک داور به کمیته داوران معرفی کنند متاسفانه این کمیته بدون در نظر گرفتن مقررات داوران را انتخاب کرده است.

وی درباره تشکیل کلاس های توجیهی داوران گفت: بر طبق آئین نامه داوران زمان و مکان تشکیل کلاس های توجیهی داوران باید به تصویب کمیته داوران برسد و بعد کمیته دپارتمان آن را اجرا کند متاسفانه عسگری بدون هماهنگی لازم و خود سرانه زمان این کلاس ها 10 تیر ماه اعلام کرده که از نظر ما این اقدام غیر قانونی است.

رئیس کمیته داوران بیان کرد: بر اساس اساسنامه داوران رئيس کمیته دپارتمان باید در راستای کمیته داوران عمل کند اما عسگری بر خلاف آئین نامه کار می کند به نظرم ماندن عسگری در کمیته دپارتمان به صلاح نیست و اعضای هیئت رئیسه فوتبال باید فرد دیگری را جایگزین عسگری کنند.

وی تصریح کرد:  آئین نامه داوران را هیات رئیسه فدراسیون فوتبال آذر ماه 91 ابلاغ کردند و نصیرزاده هم در تدوین آن کمک کرده بود نصیر زاده بعد از گرفتن حکم سرپرستی در تدوین مقررات حقوقی تغییراتی در آئین نامه ایجاد کرد در جلسه برگزار شده توسط آیت اللهی در روز سه شنبه قرار بود نصیرزاده توضیحاتی درباره تغییراتی انجام شده در آئین نامه را بدهد اما وی در این جلسه حضور پیدا نکرد.
 
عسگري درباره گفته های نصیر زاده بر دو شغله بودن وی بیان کرد: حضور در کمیته داوران شغل نیست و اعضای این کمیته به صورت افتخاری فعالیت می کنند کفاشیان هم به صورت افتخاری ریاست فدراسیون فوتبال را بر عهده  دارد در حالیکه عضویت در کمیته دپارتمان یک شغل محسوب می شود چرا که اعضای این کمیته قرارداد می بندند و ماهنامه حقوق دریافت می کنند.

وی درباره حضور هدایت ممبینی در کمیته داوران گفت: من نامه  حضور ممبینی در کمیته داوران را به کفاشیان دادم وی قرار است در نخستین جلسه مجمع، را به اعضای هیات رئیسه  فدراسیون فوتبال معرفی کند.
همچنین ما یک داور خانم هم به کفاشیان معرفی کردیم که قرار است حکمش صادر شود.

رئيس کميته داوران بیان داشت: ما هنوز استعفای  محمد فنایی را قبول نکردیم در حالیکه استعفای غیاثی را کفاشیان قبول کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  کمیته دپارتمان باید در راستای کمیته داوران عمل کند و گرنه سنگ روی سنگ نمی ماند در مجموع هر دو کمیته داوران و دپارتمان باید شرح وظایفشان را به درستی انجام دهند./مح

برچسب ها: حضور ، عسگری ، در
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار