سحر با برنامه هاي متنوعي، ميلاد منجي عالم بشريت حضرت مهدي موعود (عج) را جشن مي گيرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي  رسانه ملي؛ "زمزمه هاي آسماني" به تهيه كنندگي سيد محسن رفيعي پورعلوي در 4 قسمت 35 دقيقه اي به اين ميلاد فرخنده مي پردازد. 
اين برنامه از يكشنبه 2 تيرماه هر روز ساعت 15:25 به وقت تهران از سيماي اردو پخش مي شود و شامل بخش هايي همچون گفت و گوي مجري و كارشناس مذهبي پيرامون شخصيت و زندگي صاحب الزمان(ع)، وله هاي تصويري، گزارش مردمي از پيام تبريك بينندگان اردوزبان، كپشن حديث، نماهنگ، پخش تصاويري از جشن عيد نيمه شعبان در مسجد مقدس جمكران خواهد بود. 
"شما و سحر" (بزم انجم) به تهيه كنندگي رستم نادري ويژه برنامه اي به همين مناسبت تدارك ديده است كه گفت و گو با كارشناس مذهبي، نريشن- تصوير و كپشن احاديث از آيتم هاي آن است. همچنين در اين برنامه كه يكشنبه 2 تير ماه ساعت 16:00 به وقت تهران به مدت 45 دقيقه پخش مي شود، مداحان اردوزبان در ستايش مقام والاي قائم آل محمد (عج)  به نعت خواني مي پردازند. 
گزارش "عطر عشق" به تهيه كنندگي علي اصغر فراهاني برنامه ديگر سيماي اردو به مناسبت اين ميلاد مبارك است كه با حال و هوايي شاد و فرح بخش، مراسم برداشت گل محمدي و آيين هاي سنتي گلابگيري در كاشان را به تصوير كشيده است. اين برنامه دوشنبه 3 تير ماه همزمان با روز نيمه شعبان ساعت 17:15 به وقت تهران به مدت 14 دقيقه پخش خواهد شد. 
برنامه "صبح و زندگي" به تهيه كنندگي اعظم يوسفي هم روز دوشنبه به اين جشن بزرگ اختصاص دارد و گفت و گو با كارشناس مسايل مذهبي، مداحي و ارتباط زنده تصويري از طريق SNG با قم و پخش تصاويري از مراسم جشن ميلاد حضرت مهدي (عج) از مسجد مقدس جمكران از جمله آيتم هاي آن به شمار مي رود. اين برنامه دوشنبه ساعت 7:30 به وقت تهران به مدت 52 دقيقه به صورت زنده روي آنتن سيماي اردو خواهد رفت.
 ويژه برنامه زنده " ميلاد حضرت ولي عصر (عج) " به تهيه كنندگي حسن سيف الهي براي اين روز خجسته، مخاطبان شبكه سحر را به جشن اين مولود عظيم دعوت مي كند . اين برنامه براي مخاطبان سيماي آذري در نظر گرفته است. در اين برنامه گفت و گو محور كه از قسمت هاي مختلفي مانند گفت و گو كارشناس و مجري-كارشناس، مولودي خواني، نريشن و ... تشكيل شده است،حضرت حجت الاسلام سيد منصور طهماسبي به عنوان كارشناس حضور خواهند يافت و به معرفي ابعاد شخصيت نوراني حضرت امام زمان (عج) و انتظار عالمانه و آگاهانه مي‌پردازد. 
حجت الاسلام اصغر جدايي به عنوان كارشناس- مجري، اين برنامه را اجرا مي نمايد و در ادامه آن،  نادر جوادي از مداحان آذري زبان كشورمان با اشعاري به مدح و ثناي امام عصر (عج) مي‌پردازد.
 ويژه برنامه ميلاد حضرت حجت بن الحسن العسكري عجل الله تعالي فرجه الشريف ، يكشنبه 2 تير از ساعت 19:30 به وقت تهران به مدت 60 دقيقه از سيماي آذري زبان شبكه بين المللي سحر براي مسلمانان آذري زبان به روي آنتن اين شبكه خواهد رفت. 
سيماي انگليسي شبكه سحر نيز برنامه هفتگي خانواده را به موضوع ميلاد و جشن نيمه شعبان اختصاص داده است .در اين برنامه محورهايي همچون وظايف مسلمانان در زمان ظهور حضرت مهدي (ع)، چگونگي آمادگي براي ظهور منجي و چگونگي شكل گيري خانواده با ويژگي هايي منطبق بر مدينه فاضله مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد . مباحث و محورهاي ياد شده در گفت و گوي كارشناسي با دكتر حميد جمشيدي راد مدرس دانشگاه بررسي مي شود . در بخش "تازه ها" نيز به بررسي جديدترين مقالات درباره مهدي موعود (عج) مي پردازيم و در بخش "معرفي كتاب" هم يكي از جديدترين آثار منتشر شده با موضوع ظهور امام عصر معرفي خواهد شد. 
ويژه برنامه "خانواده" يكشنبه 2 تيرماه ساعت 13:30 به وقت تهران به مدت 45 دقيقه به صورت زنده روي آنتن سيماي انگليسي مي رود./ص

برچسب ها: شبکه سحر ، جشن ، نیمه شعبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار