سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ظرف روزهای آینده دو بازیکن برزیلی جذب تیم فولاد خوزستان می‌شود و تلاش می‌کنیم در کنار آن بازیکنان مستعد دیگری را نیز از لیگ‌های مختلف به ویژه رده سنی جوانان جذب کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حسین فرکی در جریان اولین تمرین تیم فولاد خوزستان در زمین چمن تختی نیر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دو بازیکن برزیلی را در دفاع وسط و هافبک جذب کردیم که قرار است از اواخر این هفته به تیم فولاد خوزستان ملحق شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: ما در صدد جذب سه بازیکن جدید برای فولاد خوزستان هستیم که همه این بازیکنان داخلی بوده و در پست‌های مختلف به کارگیری می‌شوند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با یادآوری این مطلب که اسکلت‌بندی تیم حفظ شده و امسال با تیم جوان‌تری به میدان رقابت‌ها پا می‌گذاریم، خاطر نشان کرد: با جذب حسن جعفری از سپاهان و دو بازیکن از جوانان میانگین سنی بازیکنان ما در حدود 23 تا 25 سال است که این خود متوسط سنی خوبی برای بازی‌های جذاب و دل‌چسب برای تیم فولاد خوزستان است.

فرکی با یادآوری اینکه توافق نهایی با برخی از بازیکنان فصل پیش نیز صورت گرفته، اضافه کرد: ما در اردوی بروجرد سعی کردیم با پیوستن بازیکنان شاخص و مطرح نظیر پریرا به جمع بازیکنان، اردوی آمادگی مناسبی را برگزار کردیم و این دومین اردوی ماست که از امروز به مدت هشت روز در نیر برپا شده است.

وی بیان کرد: قطعاً نسبت به لیگ دوازدهم در لیگ سیزدهم حضوری موفق‌تر و با انگیزه بیشتری خواهیم داشت و هدف‌گذاری ما نیز حضور در جمع سه تیم برتر جدول و در نهایت تلاش برای دستیابی به مقام قهرمانی برای دومین بار در لیگ می‌باشد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان یادآور شد: این اردوها ما را به شرایط فنی، تاکتیکی و تکنیکی مناسب سوق می‌دهد به طوریکه برنامه‌های تمرینی تیم با یک اصول و برنامه‌ریزی دقیق انجام شده و برخی خلأها نیز برطرف می‌شود.

فرکی در ادامه گفت: بعد از اردوی نیر چند روزی را نیز در اردوی تهران تیم را به مرز آمادگی کامل می‌رسانیم و سعی می‌کنیم با قدرتمندی در لیگ سیزدهم حضوری موفق داشته باشیم.

وی افزود: در اردوی اردبیل در صدد رایزنی برای بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های حاضر در اردوی اردبیل، سرعین هستیم که به احتمال قوی با تیم راه‌آهن و یک تیم از استان اردبیل بازی تدارکاتی مناسبی را پیش‌بینی کردیم تا بتوانیم به مرز آمادگی کامل برسیم/س.

برچسب ها: اردبیل ، جذب ، بازیکن ، برزیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.