مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان گفت: بستر لازم برای میزبانی از مسافران تابستانی در همدان مهیاست.

گودرزمحمدی درگفتگوبا باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه افزایش سفر در ایام تابستان درمقایسه با دیگر روزهای سال بیشتر است، برنامه‌ریزی‌های لازم در این راستا برای پذیرایی از مسافران تابستانی انجام شده است.
وی گفت: تعداد مسافران نوروزی در ایام پایانی سال قبل و تعطیلات سال جدید مانند سال‌های گذشته بود و حتی در ایام پیک هم مردم با ناوگان دلخواه خود به سفر رفتند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان اظهار داشت: در ایام نوروز با وجود 19 درصد افزایش تردد در مسیرها، با کاهش 10 درصدی تصادفات نسبت به سال قبل مواجه بودیم.
وی افزود: در خرداد ماه سال جاری نیز اعزام 17 هزار و 500 نفر از مردم استان به حرم مطهر امام(ره) در حد بسیار مطلوب و بدون هیچ حادثه‌ای انجام شد.
محمودی شرایط کنونی حوزه حمل و نقل در استان را مطلوب خواند و گفت: در حال حاضر با قاطعیت اعلام ‌می‌کنیم که می‌توانیم به بهترین صورت پاسخگوی نیاز تولیدکنندگان کالا در امر جابه‌جایی انواع کالاهای تولید شده و همچنین سفرهای مورد نیاز با ناوگان عمومی در سطح استان باشیم.
وی با اشاره به پیش رو بودن تعطیلات تابستانی و افزایش سفر در این ایام نیز بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن ماه میهمانی خدا در اواسط فصل تابستان برنامه‌ریزی سفرها به دو بخش ابتدا و انتهای تابستان تقسیم شده است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان ابراز داشت: دست‌اندرکاران حمل و نقل مسافر در تمام شرکت‌های مسافربری با توجه به قوت بخشیدن به مسائل ایمنی و نظارت مسئولان آماده خدمت به مردم خوب استان هستند./س
برچسب ها: بستر ، مسافر ، تابستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.