مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی گفت: تولید سه فیلم سینمایی بلند در دستور کار مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی قرار دارد که امید واریم امسال به ثمر بنشیند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / شفیع آقامحمدی اظهار داشت: با تولید این فیلم‌ها که مستند داستانی است انتظار می‌رود شاهد پخش این آثار تولیدی در سینما‌های کشور و حتی حضور در جشنواره‌های بین‌اللملی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: هر چند تولیدات ما در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل کمتر بوده اما مرکز گسترش تعطیلی ندارد و به رقم برخی مشکلات مالی و اعتباری سعی داریم تولیدات خود را ارتقا بخشیم.

مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی یادآور شد: ما آهسته و پیوسته فعالیت‌هایمان را در حوزه تولید آثار مستند و تجربی پی می‌گیریم و امیدواریم در بهترین شرایط تولیدات این مرکز در سطح ملی و جهانی بدرخشد.

آقامحمدی گفت: در کنار تولید سهفیلم بلند سینمای امسال تولید 20 تا30 فیلم کوتاه مستند و انیمیشن نیز در دستور کار این مرکز است.

وی عنوان کرد: این آثار با موضوعات متنوع و بیشتر به همت مستند‌سازان جوان تولید و عرضه شده تا با حضور در جشنواره جهانی و بین‌المللی بستر موفقیت آنها فراهم آید.

مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با یادآوری اینکه آثار تولیدی مرکز گسترش در یک سال اخیر در بیش از هفت جشنواره بین‌المللی شرکت کرده است، بیان داشت: این جشنواره‌ها شامل جشنواره بین‌المللی سوئیس، ژاپن، جشنواره هلند، مصر، کانادا و چندین جشنواره آمریکا بوده است که در چندین مورد هنرمندان ما درخشش خوبی داشتند/س.

برچسب ها: اردبیل ، تولید ، فیلم ، سینمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.