مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: قدم نهادن در مسیر نوسازی بافت های فرسوده، نیازمند استفاده از ظرفیت های اقشار مختلف به ویژه تشکل های مردم نهاد و دانشجویان است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران علیرضا جعفری با بیان این که قدم نهادن در مسیر نوسازی بافت های فرسوده، نیازمند استفاده از ظرفیت های اقشار مختلف به ویژه تشکل های مردم نهاد  و دانشجویان می باشد، گفت: وظیفه ماست تا بستری را جهت حضور دانشجویان و متخصصین برای نقش آفرینی در عرصه نوسازی بافت های فرسوده فراهم سازیم.
وي تصریح کرد: لازم است دانشجویان به عنوان شهروندان متخصصی که در این شهر زندگی می کنند، تعریف و شناخت درستی از مأموریت ها و چشم اندازهای سازمان نوسازی شهر تهران کسب کنند تا بتوانند در نوسازی شهرشان  تأثیرگذار باشند.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران یکی از آسیب های جدی حرکت به سمت پیشرفت را عادت کردن به محیط دانست و اذعان داشت: زمانی که به محیط پیرامون خود عادت می کنیم، کمتر قادر به شناسایی نقاط ضعف آن می شویم و کمتر درصدد اخذ تصمیم برای رفع مشکلات و نواقص موجود در محیط برمی آییم.  
علیرضا جعفری درپايان با اشاره به لایه های پنهان آسیب پذیر در بافت های فرسوده از دانشجویان خواست، زمانی را جهت شناسایی و رصد مسائل و معضلات زندگی در این بافت ها اختصاص دهند تا بتوانند از زاویه نگاه هنرمندانه خود، نسخه های خلاقانه در راستای بهبود کیفیت زندگی و تغییر در نوسازی بافت های فرسوده شهر ارائه نمایند. /ل
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.