نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولان اجرایی این شهرستان باید با بکارگیری حداکثر توان خود برای خدمت رسانی بیشتر به مردم منطقه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / جلیل جعفری بنه  در جلسه شورای اداری خلخال افزود: امروز وظیفه همه مسوولان کشوری و استانی است که در توزیع اعتبارات و امکانات شاخص های در نظر گرفته شده و محرومیت مناطق را در نظر بگیرند تا تمام مشکلات گذشته را جبران کنیم.

وی گفت: تامین آب کشاورزی با توجه به کاهش بارندگی باید در اولویت کاری مسوولان قرار بگیرد و این کار با احداث سدهای معیشتی عملی می شود.

نماینده مردم خلخال با تبریک حماسه سیاسی مردم خلخال و کوثر در انتخابات و انتخاب رییس جمهور متکی و در خط ولایت و رهبری افزود: این حماسه بر همه شما مبارک باشد که حضور شما حماسه جدید و بزرگی در کشور رقم زد.

وی از برگزاری همایش تجلیل از مشاهیر خلخال و نیز همایش هسته ای در تابستان امسال در شهر خلخال خبر داد و گفت: انتظار می رود در کنار برگزاری همایش اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل نسبت به معرفی جاذبه های گردشگری منطقه و ایجاد امکانات بیشتر همت کند.

جعفری بنه همچنین بابیان اینکه نبود راه های ارتباطی مناسب بزرگ ترین مانع در توسعه شهرستان خلخال است، اظهار کرد : هم اکنون 30 درصد از راه های ارتباطی روستای خلخال و 50 درصد از شهر کوثر آسفالت است و امسال یکصد میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت راه های ارتباطی اختصاص یافته است.

وی گفت: راه خلخال ، کلور ، درام پس از بازگشایی و افتتاح مسیر خاکی از 20 روز پیش تعطیل شده و هیچ گونه فعالیتی برای تکمیل این طرح حیاتی شهرستان از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان انجام نمی شود و حتی گازوئیل ماشین های راهسازی هم از سوی این اداره کل تامین نمی شود.

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: برغم داشتن اهمیت بالای طرح سد گیوی و پیشرفت 85 درصدی آن عملا هیچ کاری برای تکمیل این طرح صورت نمی گیرد و مسوولان باید پاسخگو باشند/س.

برچسب ها: خلخال ، تلاش ، مسئولان ، برای ، خدمت ، به ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.