درپی قهرمانی تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران در دومین دوره مسابقات آسیا باشگاه فولاد ماهان پیام تبریکی برای فدراسیون تکواندو فرستاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان وبراساس اعلام سایت باشگاه فولاد ماهان؛ تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران در دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی موفق شد با درخشش ورزشکاران غیور خویش عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود نماید.

باشگاه فولاد ماهان سپاهان با ارسال پیامی به پولادگر رییس فدراسیون تکواندو کسب این عنوان را به خانواده ورزش ایران تبریک گفت. در پیام ارسالی باشگاه ماهان آمده است: " قهرمانی تیم ملی نوجوانان ایران در دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی موجبات شادمانی مردم ورزش دوست کشور را فراهم نمود. بدون تردید این موفقیت ارزشمند حاصل برنامه ریزی اصولی حضرتعالی در استعدادیابی ، پرورش و رشد نونهالان و نوجوانان تکواندو کار بوده و آینده این رشته پرطرفدار را در ایران تضمین می نماید. باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان ضمن عرض تبریک و شادباش به جنابعالی ، کادر فنی و سرپرستی و نوجوانان غیور و پرانگیزه تیم ملی تکواندو ایران توفیق روز افزون شما را از درگاه خداوند متعال آرزو می نماید "./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.