منابع خبری از سیطره کامل ارتش بر تپه های راهبردی "حلبومه" در حومه دمشق که شمار زیادی از افراد مسلح در آن مستقر بودند، خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران یگان ویژه ارتش سوریه روز گذشته توانست محاصره فرودگاه "منغ" در شهر حلب را بشکند و دو فرمانده گروه های مسلح فعال در دیر الزور را به هلاکت برساند.

"حسین مرتضی" خبرنگار شبکه العالم در سوریه، از سیطره کامل ارتش بر تپه های راهبردی "حلبومه" در حومه دمشق که شمار زیادی از افراد مسلح در آن مستقر بودند، خبر داد.

همزمان با این عملیات، شمار زیادی از افراد مسلح مستقر در منطقه "برزه" نیز هدف حملات نیروهای ارتش قرار گرفتند و درگیری های شدیدی از ساعات اولیه صبح بین نیروهای ارتش و افراد مسلح در این منطقه رخ داده است.

درگیری ها در منطقه "القابون" در حومه دمشق نیز همچنان ادامه دارد و نیروهای ارتش از محورهای مختلف در حال پیشروی به این منطقه هستند.

خبرنگار العالم تاکید کرد که ارتش سوریه مکان استقرار افراد مسلح در مناطق کوهستانی النبک، عدرا، قاره و رنکوس در مرز با لبنان را هدف قرار داد و عرصه را به تروریست ها تنگ کرده است.

درگیری های بین نیروهای ارتش با افراد مسلح در شهر حلب همچنان ادامه دارد و یگانی از ارتش توانسته است با شکستن محاصره فرودگاه منغ در حلب، تجهیزات و کمک های لازم را در اختیار یگان های مستقر در داخل این فرودگاه قرار دهد.

نیروهای ارتش در "حماه" نیز توانستند حمله یک گروه مسلح به یکی از مراکز نظامی در منطقه "عطشان" در شمال "مونک" را خنثی کننند.

خبرنگار العالم با اشاره به پایان یافتن درگیری ها در دیر الزور گفت: ارتش با هدف قرار دادن یک گروه مسلح در درعا، اغیدو ابوضعیف و عماد ابوضعیف دو سرکرده معروف گروه های مسلح را نیز به هلاکت رساند.
برچسب ها: شکست ، محاصره ، فرودگاه ، حلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار