سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هر بازیکنی که با استقلال قرارداد امضا کرد و در تمرینات ما حضور یافت، به ما پیوسته است.


به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، امیر قلعه‌نویی پس از حضور در باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  من هم برای صعود تیم ملی به جام جهانی  تبریک می گویم .  بدون شک نقش باشگاه استقلال در این موفقیت ،  بسیار پررنگ بوده .
سرمربی استقلال یادآور شد: بالاخره هر تیمی لیست مازاد دارد. ما در صددیم طبق صحبت‌هایی که شده 21 بازیکن  داشته باشیم یک سری جوان و تازه وارد را برای رفع مشکلاتمان به استقلال بیاوریم که تا الان خوشبختانه بازیکنان خوبی را طبق خواسته‌امان جذب کرده‌ایم که انشاء‌الله از امروز هم برای تمدید قرارداد بازیکنان خودمان اقدام خواهیم کرد.

سرمربی استقلال در مورد تأخیر در برگزاری لیگ نیز گفت: من خبر ندارم اما تابع قانون هستم مثل اینکه الان مسائلی اعلام شده که من از آن خبر ندارم.اما از اینکه ملی پوشان استراحت می‌کنند خوشحالم.

وی در خصوص جواد نکونام نیز گفت: هر بازیکنی که با استقلال قرارداد امضا کرد و در تمرینات ما حضور پیدا کرد به ما پیوسته است . جواد زحمت‌های زیادی کشیده اما یک سری مسائل است که باید رعایت می‌کرد حالا باید ببینیم که خدا در آینده چه می‌خواهد.

وی در مورد بازیکنان جذب شده آبی پوشان نیز گفت: از 6 سهمیه‌ای که داشتیم 4 نفر را گرفتیم و فقط دو بازیکن مانده که ظرف سه روز آینده آن‌ها را پس از صحبت‌های نهایی جذب می‌کنیم الان دغدغه ما بازیکنان فصل گذشته هستند که باید حفظ شوند.

برچسب ها: قلعه ، نویی ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار