رکورد دار پرتاب چکش ايران گفت: چنانچه کميته فني فدراسيون عملکردم را تاييد کند در مسابقات جهاني شرکت مي‌کنم.

کاوه موسوي، رکورد دار پرتاب چکش ايران، در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بعد از مسابقات غرب آسيا که دي ماه برگزار شده به دليل آسيب ديدگي حدود 40 روز از تمريناب دور بودم.

وي اضافه کرد: در مرحله اول ليگ دو و ميداني رضا مقدم در ماده پرتاب چکش از گلستان مقام نخست را به خود اختصاص داد و همين امر باعث شد که نتوانم سهميه مسابقات جهاني را کسب کنم و با اين شرايط حضورم در اين عرصه به نظر کميته فني بستگي دارد.

موسوي تصريح کرد: رکورد پر تاب چکش در ايران با 75 متر متعلق به من است و چنانچه تمريناتم را به طور مداوم پيگيري کنم مي‌توانم بار ديگر اين رکورد را ارتقا دهم.

رکورد دار پرتاب چکش ايران با تاکيد بر اينکه ليگ امسال از کيفيت خوبي برخوردار است، گفت: با اينکه تعداد تيم‌هاي حاضر در ليگ امسال کم است ولي مسابقات در سطح مطلوبي برگزار شد واين براي نخستين بار بود که رسانه‌هاي تا به اين حد پوشش خبري خوبي داشتند.

موسوي تاکيد کرد: سياست وزارت ورزش و جوانان بايد الزام باشگاه‌هاي کشور براي حضور تيم‌هاي دو و ميداني در آنها باشد تا از اين طريق کيفيت مسابقات ليگ هم با روند رو به رشدي همراه باشد.

رکورد دار پرتاب چکش ايران در پايان خاطر نشان کرد: رقابت اصلي مسابقات ليگ بين تيم‌هاي نفت و پيکان تهران است که مهره‌هاي اصلي را در اختيار دارند و احتمال اينکه تيم پيکان به رتبه نخست اين رقابت‌ها دست پيدا کند بيشتر است./آق
برچسب ها: موسوی ، پرتاب چکش ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار