سامسونگ اولین شرکتی بود که به طور رسمی از صفحه نمایش های منعطف خود در نمایشگاه CES 2013 رونمایی کرد، هم اکنون شرکت ال جی به عنوان رقیب دیرینه سامسونگ، ورود خود را به این بازار اعلام کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛  "لي فرانک" سخنگوی شرکت ال جی اعلام کرده است، که این شرکت کار تولید انبوه صفحه نمایش های منعطف را در سه ماهه  چهارم، سال میلادی جاری آغاز خواهد کرد و علاوه بر آن قصد دارد تا اولین اسمارت فون مجهز به این نوع صفحه نمایش را تولید و تا پایان سال جاری میلادی معرفی و عرضه کند.


این نوع از صفحه نمایش ها از نوع OLED می باشند و ال جی برای اولین بار آن ها را در سال گذشته میلادی در تلویزیون های 55 اینچی خود معرفی کرد. علاه بر معرفی این نوع صفحه نمایش ها، این کمپانی برنامه ای برای فروش این تکنولوژی به دیگر تولید کنندگان مطرح بازار تلفن همراه دارد و می توان انتظار داشت که در اوایل سال میلادی جاری شاهد معرفی اسمارت فون هایی با این نوع صفحه نمایش از دیگر کمپانی ها باشیم. به طوری که حتی اعلام شده است که آیفون 6 اپل مجهز به این نوع صفحه نمایش ها است.


ال جی الکترونیکس امیدوار است، که با توجه به مشکلات به وجود آمده در تولید صفخه نمایش های منعطف در سامسونگ دیسپلی، تکنولوژی صفحه نمایش منعطف آن ها وضعیت شرکت را در این  بخش نسبت به رقیب اصلی خود یعنی سامسونگ در جایگاه بهتری قرار دهد.





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار