مصطفی اکرامی گفت: من توقع ندارم چند سال متوالی از من تقدیر شود ولی از زينی زاده و مسئولان باشگاه می خواهم 40 درصد از طلب باقی مانده ام را پرداخت کنند.

مصطفی اکرامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: من توقع ندارم که چند سال متوالی در این تیم بوده از من تقدیر شود ولی از زینی زاده و از مسئولان باشگاه می خواهم 40 درصد از باقی مانده ی طلبم را پرداخت کنند چرا که به آن احتیاج دارم.

مدافع سابق تیم تراکتور در خصوص پیشنهاد های از سایر تیم ها اظهار داشت: 4 پیشنهاد مختلف از سایر تیم ها دارم ولی انشااله تا آخر هفته ی آینده تصمیم نهایی ام را میگیرم و امیدوارم در آن تیم موفق باشم.

وی در خصوص جدایی اش از تراکتور ادامه داد: من علاقه شدیدی به این تیم داشتم و دوست داشتم در این تیم بمانم و بازی کنم ولی متأسفانه شرایط طوری بود که احساس کردم باید جدا شم و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.

اکرامی در پایان در خصوص صعود تیم ملی به جام جهانی 2014 برزیل خاطر نشان کرد: به عنوان یک ایرانی واقعاً خوشحال شدم با اینکه در این مدت فشارهای زیادی بر روی بازیکنان بود و نشون دادن تو این شرایط سخت لایق برنده شدن را دارند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار