شهردار منطقه 10 از اجرای عملیات فاز دوم احداث سرای محله هاشمی با اعتبار بالغ بر 15 میلیارد ریال خبر داد.

فرامرز عظیمی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: به منظور اجرای سیاست های راهبردی شهرداری تهران در راستای برخورداری شهروندان از فضای آموزشی، فرهنگی و ارتقاء سرانه، همچنین جلب مشارکت شهروندان در اداره امور محلات و تشکیل مدیریت محله، سرای محله هاشمی به زودی به بهره برداری می رسد.
وی در ادامه افزود: یکی از مهمترین نیازهای منطقه ، تامین امکانات فرهنگی و اجتماعی است که مدیران شهری در صددند با احداث کتابخانه و سرانه ی محله، سرانه فرهنگی این منطقه را افزایش می دهند.
وی با بیان این که محله هاشمی از محله های غیره برخوردار پهنه جنوب شهر تهران و فاقد امکانات لازم خدماتی به خصوص فرهنگی است گفت: این سرای محله که در ضلع جنوب خیابان امام خمینی (ره) حد فاصل بزرگراه یادگار امام (ره) تا خیابان جیحون واقع شده در زمینی به مساحت 350 متر مربع در 6 طبقه به مساحت هزار و 540 متر مربع در دست احداث است.
وی بهره برداری از این مجموعه را موجب افزایش سرانه های فرهنگی و آموزشی در منطقه دانست و خاطر نشان کرد: این سرای محله شامل خانه اسباب بازی و کودک، اتاق شورا یاری محله، کتابخانه ، قرائت خانه و سالن آمفی تئاتر است./ف
برچسب ها: محله ، جیحون ، سرانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار