دور رفت از مرحله حذفی لیگ برتر فوتبال تیم ذوب آهن اصفهان عصر دیروز در ورزشگاه فولاد شهر پذیرای تیم دسته اولی پاس همدان بود که این دیدار با چهار گل به سود ذوب آهن به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در این بازی که محسن ترکی قضاوت آن را بر عهده داشت، ابتدا این ذوبیها بودند که با گل زودهنگام سپهر حیدری در ثانیه 35 نیمه نخست توانستند از حریف همدانی خود پیش بیافتند.

با این گل بازیکنان ذوب آهن از روحیه ی بالایی برخوردار شدند و راحت تر کاررا دنبال کردند که همین امر موجب شد قاسم حدادی فر در دقیقه 5 و محسن بیاتی نیا در دقیقه 45 بازهم دروازه پاس را باز کنند.

نیمه نخست با 3 گل به سود ذوب آهن به پایان رسید.

در نیمه دوم باز هم این ذوبیها بودند که توانستند بازی را در اختیار بگیرند و در دقیقه 57 اسماعیل فرهادی گل چهارم را به ثمر رساند، اما در ادامه این تیم پاس بود که در یک حرکت غافلگیر کننده توانست در دقیقه 71 روی حرکت محسن ربیع خواه به گل برسد و با تلاشی که پاسی ها در ادامه از خود به نمایش گذاشتند ،در دقیقه 91 توانستند یک پنالتی را که با برخورد دو بازیکن ذوب آهن و پاس در هجده قدم ذوب آهن رخ داد از داور بگیرند که وحید علی آبادی توانست آن را به گل تبدیل کند.

این بازی در دقیقه 94 به پایان رسید و پاسی ها امیدوارند تا در بازی برگشت که در روز 5/4/92 در ورزشگاه قدس همدان برگزار می شود، بتوانند از شرایط میزبانی استفاده کافی را ببرند و نتیجه را به نفع خود به پایان برسانند./س

برچسب ها: اصفهان ، تیم ، فوتبال ، ذوب ، آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.