به منظور گسترش خدمات رساني به بيماران واحد راديولوژي دندانپزشکي در بيمارستان فوق تخصصي کودکان دکتر شيخ راه اندازي شد .

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا ، سرپرست بيمارستان دکتر شيخ از مراکز زير پوشش دانشگاه علوم پزشکي مشهد با اشاره به اينکه اين بيمارستان تنها مرکز ارائه دهنده خدمات دندانپزشکي کودکان به صورت سرپايي و تحت بيهوشي در شمال شرق کشور به شمار مي رود اظهار داشت :‌با نصب و راه اندازي دستگاه راديوگرافي دندانپزشکي در بخش راديولوژي بيمارستان گام موثري در راستاي رفاه حال بيماران برداشته شد .

دکتر حميد عبدي با اشاره به اينکه با ايجاد اين واحد از اعزام بيماران به ديگر مراکز و يا بخش خصوصي جلوگيري شد خاطر نشان کرد :‌در حال حاضر روزانه بيش از 50 بيمار زير پوشش خدمات دندانپزشکي اين مرکز در قالب معاينه ، خدمات سرپايي و تحت بيهوشي قرار مي گيرند .

گفتني است بخش دندانپزشکي بيمارستان دکتر شيخ از سال 1384 با هدف سرعت بخشيدن به روند پذيرش مستقيم كودكان نيازمند به سرويس تحت بيهوشي بود ، بطوريكه بيماران مجبور به ارجاع به خارج از بيمارستان جهت ويزيت توسط دندانپزشك متخصص و انجام امور پيش از عمل نبوده و از سرگرداني نجات مي يافتند چرا كه قبل از راه اندازي اين كلينيك ، بيماران كانديد دندانپزشكي تحت بيهوشي به دانشكده دندانپزشكي يا به بخش خصوصي جهت تشكيل پرونده قبل از عمل ، ارجاع مي شدند.

از اهداف مهم ديگر فعاليت اين واحد ، ارائه خدمات تخصصي دندانپزشكي كودكان جهت كودكان تا سن 12 سال ارجاع شده از خارج و داخل بيمارستان مي باشد.

در حال حاضر فعاليتهاي دندانپزشکي تحصصي کودکان در بخشهاي پيشگيري ، درماني و آموزشي با حضور متخصصين برجسته دندانپزشکي کودکان انجام مي شود .
برچسب ها: دندان ، پزشکی ، رادیولوژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی
۱۸:۰۸ ۱۵ تير ۱۳۹۶
باسلام . از اینکه این مرکز راتجهیز نموده اید تشکر می کنیم ولی عدم پوشش بیمه ای دندانپزشکی و عدم همکاری بیمارستان و مراعات نکردن و درک نکردن حال و روز مریضان موجب می گردد تا والدین به علت هزینه های سر سام آور دندانپزشکی نتوانند مشکل دهان ودندان کودکشان راپیگیری نمایند
آخرین اخبار