سی امین جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ آزادگان امروز شنبه 1/4/92 در محل سازمان لیگ برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در این جلسه مهدی تاج، غلامرضا بهروان، محمدرضا غفاری، علی زینعلی، حمید صادقی و آرش جابری حضور داشتند مقرر شد مسابقه جام حذفی در فصل مسابقات 93-92 با حضور قهرمانان حذفی استان ها و نماینده شهرستان خرمشهر و 28 تیم حاضر در لیگ دسته دوم و 26 تیم حاضر در لیگ دسته اول و در مرحله بعدی با حضور 16 تیم حاضر در لیگ برتر 16 تیم باقی مانده از مرحله اول برگزار گردد و این مسابقات از 12 شهریور امسال آغاز شود.

همچنین مقرر شد از بهترین بازیکن اخلاق و بهترین گلزن لیگ دسته اول در مراسم برترین های لیگ برتر تقدیر می گردد.
 
لازم به ذکر است سازمان لیگ فوتبال ایران از 2 بخش تشکیل شده است که لیگ برتر آن به نام برتر خلیج فارس می باشد در جلسه فوق مقرر شد نام لیگ دسته اول کشور نیز به حامیان مالی واگزار گردد به همین منظور حامیان مالی و شرکت هامی توانند حد اکثر تا یک هفته پیشنهاد کتبی خود را به سازمان لیگ ارسال دارند.
 
به نقل از برخی منابع آگاه لیگ برتر فوتبال هم از تاریخ دوم مرداد ماه (15 رمضان) اغاز می شود.

مصطفی شهبازی عضو سازمان لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار ما افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته جلسه اعضای هیئت رئیسه امروز درحال برگزاری است. در این جلسه موضوع استراحت ملی پوشان مطرح می شود اگر اعضا موافقت کنند احتمال اینکه بازی های لیگ برتر دیرتر از موعد مقرر 21 تیرماه برگزار شود وجود دارد.

شهبازی در ادامه اظهار داشت: اگر ریاست سازمان لیگ پیشنهاد نبی را قبول کند ما به عنوان مجری این سازمان تغییراتی در برنامه بازی های لیگ سیزدهم می دهیم.

وی در باره ثبت قرارداد بازیکنان گفت: چند تیم لیگ برتری برای ثبت قرارداد بازیکنانشان به سازمان لیگ مراجعه کردند اما به خاطر بدهی پرونده شان را به کمیته انضباطی ارجاع دادیم تا در مورد این تیم ها تعیین تکلیف کنند.

شهبازی تصریح کرد: باشگاه های بدهکار باید نامه ای از کمیته انضباطی بیاورند تا قرارداد بازیکنانشان را ثبت کنیم در حال حاضر هیچ تیمی اقدامی جهت رفت تعلیقش انجام نداده است.

وی تصریح کرد: تیم نفت تهران جزو تیم هایی است که بدهی ندارد براین اساس قراردادهای بازیکنانش جدید این تیم در هیئت فوتبال ثبت شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مهلت نقل و انتقالات 15 تیرماه تمام می شود اگر هیئت رئیسه سازمان لیگ با پیشنهاد مبنی بر استراحت ملی پوشان موافقت کند احتمال تمدید این مهلت وجود دارد.
 
جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ از ساعت 15 شروع شده است.
 
خبرنگاران همه رسانه ها برای پوشش دهی این جلسه حاضر شدند اما مسئولان خبرنگاران را در این جلسه راه ندادند و به آنها گفته شد تا اتمام جلسه در لابی منتظر بمانند.
 
با وجود اینکه به تمامی خبرنگارن گفته شده بود مصاحبه ها بعد از اتمام جلسه انجام می گیرد اما در پایان این جلسه، مهدی تاج به سرعت محل جلسه را ترک کرد و گفت که هیچ گونه مصاحبه ای با هیچ رسانه مکتوب و تصویری انجام نمی دهد.
برچسب ها: نبی ، شهبازی ، سازمان لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار