ملت ایران در لبیک به رهبر انقلاب و ثبت رکورد مشارکت بیش از 72 درصدی در انتخابات ریاست جمهوری حماسه سیاسی را خلق کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ، امام جمعه ابهر با بيان اين مطلب گفت:حماسه ي 24 خرداد حماسه ایست  که اعجاب جهانیان را برانگیخت و بار دیگر اعتماد و دلبستگی مردم به رهبری، روحانیت و نظام اسلامی را آشکار کرد.

حجت الاسلام رحیمی افزود : این اقبال و همراهی مردم با نظام اسلامی، به دشمنان ثابت کرد که توطئه های آنان یکی پس از دیگری با حضور مردم نقش بر آب شده و می شود.

وی ادامه داد: رییس جمهور منتخب باید زمینه حماسه اقتصادی را در تکمیل حماسه سیاسی فراهم کند.

امام جمعه ابهر، پیروز اصلی انتخابات 24 خرداد را ملت بزرگ ایران اسلامی  خواند که به مطالبه رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، و این انتخابات را نمایش گر صداقت و سلامت نظام با حضور پر شور و آزادانه مردم عنوان کرد.

حجت الاسلام رحیمی در ادامه به نیمه شعبان اشاره و تصريح كرد: مسئله انتظار، اساساً یک مفهوم انسانی و عرفانی دارد و مربوط به همه آدمهایی است که در این دنیا زندگی می‌کنند، چنانچه در حدیث نبوی وارد شده «دنیا سجن و زندان مومن است» پس باید باید نتیجه بگیریم که ما در این دنیا زندانی هستیم و انتظار آزادی را داریم.

وي خاطر نشان كرد: سه نوع انتظار داريم ، انتظار عامیانه، انتظار عالمانه، انتظار عارفانه و در انتظار عالمانه باید به وضع موجود راضی نباشیم از وضع مطلوب آگاهی داشته باشیم و اعتقاد و امید به تحقق وضع مطلوب را داشته باشیم و برای تحقق آن تلاش و اقدام کنیم/س 

 

برچسب ها: حماسه ، جهانیان ، اعجاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.