جمعي از شخصيتها و مسئولان كشوري از عملكرد صدا و سيمادر انتخابات رياست جمهوري قدرداني كردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ معي از شخصيتها و مسئولان كشوري از عملكرد صدا و سيمادر انتخابات رياست جمهوري قدرداني كردند.
 
قائم مقام معاون نظارت بر مجلس طلائي‌نيك استفاده حداكثري از ظرفيت‌هاي نظام به ويژه رسانه ملي در جهت رقابت آزاد، سالم و عادلانه، توام با حضور حداكثري مردم را از شاخص‌هاي مهم اقتدار ملي و فراملي ايران دانست و افزود: ملت ايران با واكنشي قاطع به اهداف شوم دشمن تحريكات شبكه‌هاي ضد انقلاب خارج‌نشين را به ناكامي كشاند.
 
 نماينده مردم قزوين در مجلس خبرگان رهبري رسانه ملي كه با برگزاري مناظره‌ها و برنامه‌هاي انتخاباتي، زمينه حضور گسترده مردم را در پاي صندوق‌هاي أخذ رأي فراهم و آنان را به انجام اين كار تشويق و ترغيب كرد، جاي بسي تقدير دارد.
 
 نماينده ولي‌فقيه و استاندار گلستان در پايان از تلاش همه دست‌اندركاران امر انتخابات اعم از اجرا، نظارت، بازرسي، نظامي، انتظامي، امنيتي و همچنين رسانه ملي به ويژه صدا و سيماي مركز گلستان تقدير به عمل آوردند.
 
 آيت الله سليماني نماينده ولي فقيه در استان سيستان و بلوچستان ،مولوي نذير احمد سلامي نماينده مردم سيستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبري ،حاتم نارويي استاندار اين استان و جمعي از نمايندگان مردم سيستان بلوچستان در مجلس شوراي اسلامي در نامه هاي جداگانه اي با اشاره به نقش بي بديل رسانه ملي در خلق حماسه سياسي 24 خرداد از زحمات و تلاشهاي شبانه روزي اهالي اين رسانه قدرداني و تشكر كردند.
 
 همچنين مجمع نمايندگان مردم استان چهارمحال و بختياري  در مجلس شوراي اسلامي به همراه استاندار و مسئول نماينده ولي فقيه در سپاه استان چهارمحال و بختياري در نامه هاي جداگانه اي ضمن تبريك اين حماسه عظيم به مقام معظمك رهبري و ملت سرافراز ايران از عملكرد رسانه ملي در خلق اين حماسه باشكوه قدرداني كردند.
 
 آيت الله نعيم آبادي نماينده ولي فقيه  در استان هرمزگان و امام جمعه بندر عباس هم  به همراه جمعي از نمايندگان مردم استان هرمزگان در مجلس شوراي اسلامي در نامه هاي جداگانه اي از تلاش رسانه ملي در ايام انتخابات وايجاد بسترلازم براي خلق حماسه ملي در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري قدرداني كردند.
 
 قائم مقام نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي با تقدير از تلاشهاي رسانه ملي در اطلاع رساني عمومي انتخابات و برگزاري مناظره ها بيان داشت: صدا و سيما در اين انتخابات، به خوبي عدالت ديني را در رسانه ملي به نمايش گذاشت.  وي تصريح كرد: اقدامات ارزشمند صدا و سيما به ويژه در برگزاري مناظره هاي 8 نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، به معناي واقعي صدور آزادي و دموكراسي به جهان بود.
 
 هادي قوامي نماينده مردم شهرستان اسفراين در مجلس شوراي اسلامي  و رئيس هيات نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستاي خراسان شمالي گفت : صدا و سيما هم در دوران تبليغات و هم در روز برگزاري انتخابات نقش برجسته اي در خلق حماسه سياسي ايفا كرد. وي افزود : صدا و سيما با برنامه خوب و تبيين مناسب شناخت مردم نسبت به كانديداها را ارتقاء دادو يكي از عوامل موثر در خلق حماسه سياسي روز 24 خرداد است .
 
 حجت الاسلام والمسلمين يعقوبي امام جمعه شهرستان بجنورد و قائم مقام نمايندگي ولي فقيه در استان خراسان شمالي هم با بيان اينكه صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران در اين انتخابات ، به خوبي عدالت ديني را در رسانه به نمايش گذاشت گفت: كار صدا و سيما در مناظره ها به معناي واقعي صدور آزادي و دموكراسي به جهان بود . وي حماسه سياسي روز جمعه بيست و چهارم خرداد ماه را مرهون رهنمودهاي مقام معظم رهبري و شفافيت رسانه ملي در اطلاع رساني و آگاهي بخشي به مردم دانست .  وي عنوان كرد :پرداختن مناسب به حضور مردم ،اطلاع رساني مناسب در روز انتخابات با پخش ويژه برنامه ها از ديگر اقدامات مهم صدا وسيما براي ايجاد شور و خلق حماسه سياسي بود. حجت الاسلام يعقوبي، حضور بي نظير و حداكثري مردم در انتخابات 24 خردادماه و تحقق حماسه سياسي را مرهون رهنمودهاي رهبري معظم انقلاب، تلاش و شفاف سازي رسانه ملي در اطلاع رساني و آگاهي بخشي به جامعه و بصيرت و آگاهي مردم  عنوان كرد .
 
طلبي رئيس ستاد انتخابات استان نيز با بيان اينكه نقش آفريني رسانه و آگاهي بخشي و حضور حداكثري مردم مهمترين رسالت رسانه ملي است كه در 24خرداد شاهد آن بوديم افزود: رسانه ملي به خوبي از عهده راهبردي ترين وظايف خود ؛ يعني  رعايت اصل توازن و بيطرفي ، دفاع از حقوق شهروندي ، قانونمداري ، خلاقيت و فضاسازي و آگاهي بخشي ، برآمده است.
 
 حجت السلام عبداللهي رئيس هيئت نظارت بر انتخابات رياست جمهوري دراستان نيز با اشاره به اينكه صدا و سيما در اين انتخابات و بخصوص در بخش مناظره ها به تكليف خود عمل كرد كه دشمنان در رسانه هاي غربي به اين موضوع اعتراف كردند افزود صدا و سيما براي پديد آمدن حماسه سياسي سال نقشي بي بديل ايفا كرد .  
 
وحيدي قائم مقام هيات نظارت شوراي نگهبان بر انتخابات در استان هم با اشاره به اوج بيطرفي و امانتداري صدا و سيما در اين انتخابات گفت: عملكرد رسانه ملي در ايام پيش از برگزاري و حين برگزاري يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستاها و روز انتخابات  مثبت بود.
 
 تقدير امام جمعه موقت تهران از صدا و سيما: خطيب نماز جمعه تهران حجت الاسلام و المسلمين سيد احمد خاتمي با تقدير از صدا و سيما در خصوص انتخابات گفت انصافاً امكانات صدا و سيما به طور عادلانه در اختيار كانديدااها قرار گرفت كه شايسته تقدير و تكريم است. وي افزود: عدالت رسانه اي كه اين روزها اتفاق افتاد از پديده هاي بي سابقه در تاريخ دنياست .  خطيب نماز جمعه تهران يادآور شد: امكانات صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران به طور كاملاً عادلانه دقيقه اي و ثانيه اي در اختيار همه كانديداها قرار گرفت و كار بسيار مناسبي بود من تعجب مي كنم اين كار عادلانه شايسته تكريم و تجليل است بعضي ها اين كار عادلانه را هم مي كوبند اولا چلوي اسراف و تبذيرها گرفته شد كانديداها آمدند به طور شفاف حرف زدند و خودشان و برنامه هايشان را عرضه كردند.  
 
رئيس مجلس شوراي اسلامي با ارزيابي مثبت از عملكرد رسانه ملي در انتخابات گفت: عملكرد صدا و سيما در نشان دادن افكار و برنامه هاي نامزدها در مناظرات و شور آفريني در انتخابات خوب بوده است.
 
 هيات اجرايي مركزي انتخابات يازدهم رياست جمهوري از عملكرد عادلانه صداوسيما در پوشش و پخش برنامه هاي نامزدها قدرداني كرد.  هشتمين جلسه اين هيات در وزارت كشور با حضور اكثريت اعضاء برگزار شد و پس از آن وزير كشور در جمع خبرنگاران گفت: اعضاي هيات اجرايي مركزي انتخابات در اين جلسه با توجه به پوشش مناسب و گسترده و عادلانه نامزدهاي رياست جمهوري ازجمله مناظرات به ويژه مناظره سوم تشكر كردند.  محمد نجار ادامه داد: خوشبختانه روند تبليغات انتخابات در رسانه ها به ويژه در صدا و سيما براساس قانون به خوبي اجرا شده است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار