معاون صنايع كوچك شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوي گفت: مزیت رقابتی صنایع کوچک کشور با بهره گیری از مشاور ه های تخصصی دوچندان می شود



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد مسعود مهديزاده در جلسه مشترك با شركت هاي خدمات فني و مهندسي مستقر در شهرك فناوري شمالشرق كشور اظهار داشت: نهادینه کردن ، جلب اعتماد و ترویج فرهنگ بهره گیری مشاوران صنعتی توسط واحدهای صنعتی یکی از مهمترین وظایفی است که همه ما اعم از صنایع و مشاوران در تحقیق آن باید کوشا باشیم.

وی در ادامه به برخی دلایل عدم استفاده صنعتگران از خدمات مشاوره ای اشاره کرد و افزود: آشنا نبودن واحدهای صنعتی با مشکلات صنعت و عدم اعتماد جهت انجام مشاوره ، نبود فرهنگ و پیشینه مشاوره در بخش صنعت ، عدم وجود نظام مهندسی مشاوره دربخش صنعت و .. از جمله دلایلی است که واحدهای صنعتی و تولیدی به این بخش از نیاز اساسی در بازاری امروز جهانی توجه کافی ندارند.

معاون صنايع كوچك شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوي در ادامه گفت: در بازار امروز این کیفیت محصول نیست که مشتری را راضی نگه می دارد بلکه نیاز مشتری از اساسی ترین مقوله ها در صحنه بازار است که تولید کننده بر طبق نیاز مصرف کننده کالای خود را تولید کند.

مهديزاده خاطرنشان کرد: با حضور پررنگ مشاوران و با انسجام بیشترو به صورت یکپارچه در ارائه خدمات مشاوره ای به واحدهای صنعتی گامی اساسی در جهت حمایت از تولیدات داخلی بر می داریم./س


برچسب ها: معاون ، صنایع ، کوچک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.