امام جمعه ماکو گفت: همه اقشار جامعه و کاندیداهای ریاست جمهوری باید نهایت تلاش خود را به کار ببندند تا کسی که از مجموع آرای مردم به عنوان رئیس جمهور کشورمان انتخاب شده است در اجرای برنامه‌ها و تحقق چشم‌اندازهای مورد نظر موفق شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، حجت‌الاسلام ایوب رنجبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ماکو اظهار داشت: زمان انتخابات و رقابت به پایان رسیده است و اکنون که نتیجه انتخابات را مردم مشخص کرده‌اند باید برای آغاز همکاری‌ها و تعامل‌ها تلاش شود.

وی افزود: همه اقشار جامعه و کاندیداهای ریاست جمهوری باید نهایت تلاش خود را به کار ببندند تا کسی که از مجموع آرای مردم به عنوان رئیس جمهور کشورمان انتخاب شده است در اجرای برنامه‌ها و تحقق چشم‌اندازهای مورد نظر موفق شود.

امام جمعه ماکو با بیان اینکه انتظار داریم رئیس جمهور منتخب از ظرفیت‌های مدیریتی افراد مختلف استفاده کند، خاطرنشان کرد: در جناح‌های مختلف افراد شایسته و توانمندی برای در دست گرفتن امور اجرایی وجود دارد که باید از آنها استفاده شود.

وی عملی کردن شعار تدبیر و امید را از رئیس جمهور منتخب خواستار شد و اظهار داشت: مشکلات زیادی در حوزه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی وجود دارد، از این رو انتظار داریم رئیس جمهور منتخب با به‌کارگیری همه توان قوای اجرایی کشور، برای رفع این مشکلات برنامه‌های موثری را اجرا کند.

امام جمعه ماکو به مشکلات معیشتی مردم اشاره کرد و اظهار داشت: اقشار مختلف جامعه به طور محسوس با مشکلات معیشتی دست به گریبان هستند؛ بنابراین باید در راستای رفع این مشکلات گام برداشته شود که رفع این دغدغه‌ها در سایه تعامل همه آحاد جامعه امکان‌پذیر است./س

برچسب ها: رهبر ، ماکو ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.